به گزارش ایرنا، روح الله بابایی صالح بعدازظهر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان آوج که با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، استاندار قزوین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد،افزود: این شهرستان مانند یک طفل نوپا است که برای به پاخواستن به حمایت ویژه نیاز دارد.
وی همچنین گفت: از زحمات وزیر تعاون در راستای محرومیت زدایی و نگاه ویژه به این شهرستان قدردانی کرده و به عنوان یک وزیر توانمند و شهروند قزوینی از وی حمایت خواهیم کرد.
بابایی صالح افزود: خدمات دولت در 25 ماه گذشته برای گازرسانی به این شهرستان ستودنی بوده به گونه ای که تاکنون 114 میلیارد تومان برای گازرسانی به 100 روستا از 114 روستا اختصاص یافته است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 70 درصد جمعیت این شهرستان روستایی هستند و به حمایت ویژه نیاز دارمد تا مشکلات اشتغال و معیشت شان حل شود.
وی با اشاره به طرح استیضاح وزیر تعاون گفت: زیرسوال رفتن وزیر بخشی به غرایض شخصی و بخشی به گستردگی وزارتخانه باز می گردد چون چهار وزارتخانه در یک وزارتخانه جمع شده است ولی با همه این اوصاف اکثر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از وزیر تعاون حمایت می کنند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: برای وام های خوداشتغالی در این منطقه محروم باید بازنگری صورت گیرد چون دامداری صنعتی در این منطقه وجود ندارد و عمده کار مردم کشاورزی و دامداری سنتی است.
وی گفت: امیدواریم وزارت تعاون از طرح های روستایی برای دام سبک نیز حمایت کند چون بسیاری از روستاهای این منطقه به دلیل بیکاری و وضعیت اقتصادی نامناسب از جمعیت خالی شده و به استان های تهران و البرز مهاجرت کرده اند.
بابایی صالح ادامه داد: استقرار شعبه تامین اجتماعی، اداره بهزیستی و اورژانس اجتماعی در آوج درخواست مردم از دولت است و باید بانک ها با اعتبار ویژه و ملی برای تحول اشتغال در این شهرستان نوپا اقدام کنند.
وی افزود: اگر مسئولان در داخل کشور اراده کنند در حل مشکلات وضعیت فعلی که قطعا بدتر از جنگ تحمیلی نیست موفق خواهند بود و در مقابل دشمن این جنگ اقتصادی را درسایه وحدت و همدلی پیروزمندانه به پایان خواهند برد.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.