به گزارش ایرنا، سید حسن حسینی شاهرودی پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانداران قبلی و کنونی شهرستان شاهرود، با بیان اینکه اکنون دولت بیشترین اختیار را پس از پیروزی انقلاب اسلامی دارد، افزود: طرحی 24 بندی هم که به صورت ضربتی برای اصلاح وضعیت اقتصادی تهیه شده بود، به اتفاق آراء در مجلس رد شد تا بدین ترتیب برای دولت تعیین تکلیف نشده باشد.
وی با تأکید بر اینکه هیچ شاخص اقتصادی تغییر نکرده که شاهد چالش های عمیق در کشور باشیم، یادآور شد: دشمن امنیت و اقتدار کشور را نشانه گرفته و با این که بارها رهبرمعظم انقلاب فرمودند درگیر جنگ اقتصادی هستیم اما شاید ما دیر متوجه این جنگ شدیم.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است، افزود: برخی نمایندگان روزهای گذشته مطالباتی را از دولت داشته و طرح استیضاح چند وزیر نیز آغاز شده بود که خوشبختانه هنوز به صحن علنی نرسیده است. مقام معظم رهبری تدبیر کرده و شورای سران قوا را تشکیل دادند و تصمیمات خوبی نیز در حال گرفته شدن است.
حسینی شاهرودی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور تنها راه حل تعامل است، اضافه کرد: تمام جریانات سیاسی باید به اصل نظام و منافع مردم فکر کنند و اختلاف های خود را کنار بگذارند و از این راه مملکت قابل اصلاح است.
وی اضافه کرد: آسیبی که از تنش های سیاسی به کشور وارد شده کم تر از آسیبی که از تحریم ها دیدیم نبوده و نیست و اکنون هم در حال خود تحریمی بوده و درگیر مباحث داخلی شدیم که اگر کنار گذاشته نشود، مشکلات آتی بیشتر خواهد بود.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به طراحی چهاربرنامه برای مدیریت بحران اقتصادی حتی برای زمان های سخت تر از دوران دفاع مقدس، یادآور شد: فرماندهی این جنگ اقتصادی به دولت سپرده شده و نمایندگان هم باید از آن حمایت کنند.
در این آیین از سیدمحمدرضا هاشمی فرماندار سابق شاهرود تقدیر شد و محمدکرم محمدی نیز به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی گردید.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.