سردار سید مجید ایافت پنجشنبه شب در نخستین یادواره شهدای اطلاعات و اطلاعات امنیت سبزوار افزود: پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام ‌شاهنشاهی، منافقان، صدام و تحریم های دشمنان همه به برکت ولایت حاصل شده است.
وی تصریح کرد: امروز نیز پاسداری از دستاوردهای نهضت انقلاب اسلامی با نگاه به ولایت، حفظ وحدت و تداوم راه شهدا ممکن است.
سردار ایافت با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم یادواره شهدای انقلاب گفت: آئین بزرگداشت شهدا تفکر بارز شیعه است که در خون شیعه، دوستداری ولایت و امامت جاری است.
وی با بیان اینکه امروز عزت و اقتدار انقلاب اسلامی مرهون شهدا است، افزود: شهدا الگوی شاخص، معیار، علامت و نشانی برای یافتن راه حقیقت هستند که به وسیله آنها صف حق از باطل تشخیص داده می شود.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام رضا(ع) افزود: آنچه در مراسم یادواره شهدا مهم است این است که سلوک و اندیشه شهدا به عنوان یک راه و دستورالعمل شناخته شود.
سردار ایافت افزود: شهدای اطلاعات و امنیت گوش به فرمان امام خمینی (ره) و چشم به انتهای صف دشمنان دوخته بودند و کار شهدای اطلاعات و امنیت دشمن شناسی و شناخت نقاط ضعف دشمن برای زدن ضربه نهایی به آنها بود.
وی ادامه داد: هیچ نیروی اطلاعات و نظامی قادر به نابودی منافقان نبود مگر اینکه با همیاری بسیج و نیروهای مردمی صدای منافقان خفه و از کشور فراری داده شدند.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام رضا(ع) با گرامیداشت سالروز حادثه هفتم تیر گفت: شهید آیت الله بهشتی در صدر لیست ترور منافقان شیطان صفت قرار داشت و آنها پس از ترور شخصیتی، وی را به شهادت رساندند.
سبزوار بیش از یک هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده که 26 شهید تن آنان شهدای اطلاعات و اطلاعات امنیت هستند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.