کبری صادقی حقیقی روز سه شنبه در گفت ‌و گو با ایرنا، افزود: استان سمنان از ظرفیت‌ و توانایی‌ بالقوه‌ای در رشته والیبال برخوردار است و استقبال نوجوانان و جوانان از این رشته ورزشی مطلوب است.
وی پرورش استعدادها را در گرو فراهم بودن زیرساخت‌ها و اعتبارات ورزشی دانست و تاکید کرد: با کمک حامیان مالی و برنامه‌ریزی سعی می‌شود اهداف این رشته ورزشی محقق شود.
صادقی حقیقی با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان یافته در این رشته ورزشی گفت: 697 ورزشکار استان عضو سازمان‌یافته ورزش والیبال هستند که 340 نفرشان بانوان هستند.
نایب رییس هیأت بانوان استان سمنان، مسابقات والیبال کشوری در رده نوجوانان ، جوانان و امید بانوان را از مسابقات پیش‌رو برشمرد و افزود: شهرستان شاهرود اواخر سال‌جاری میزبان مسابقات کشوری رده امید بانوان با حضور 12 تیم خواهد بود.
وی ادامه داد: همچنین مسابقات استانی والیبال بانوان در رده نوجوانان با حضور چهار تیم از شهرستان های مختلف هفته آینده در شاهرود برگزار خواهد شد.
صادقی حقیقی تصریح کرد: مسابقات والیبال بانوان در رده جوانان از ششم تا هشتم تیر در دامغان و مسابقات استانی امید سیزدهم و پانزدهم تیر امسال در شاهرود برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، استان سمنان بیش از 30 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
6026/م.ع
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.