محمد دستورانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد کلاس اولی‌های سال تحصیلی جدید نسبت به سال قبل تغییری نکرده است و این شمار دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری در کلاس اول حضور دارند.
وی اظهارداشت: تغییر و تحول بزرگ در آموزش ‌و پرورش در سال جاری تغییر در شیوه برگزاری امتحانات نهایی بوده که با ابلاغ بخشنامه جدید وزارت آموزش ‌و پرورش از این ‌پس قرار است سؤالات امتحانی درزمانی که دانش آموزان در بخش امتحان حضور دارند برای مسوول بخش ارسال و سپس در همان سالن انتشار یابد.
وی خاطرنشان کرد: این روش باعث می‌شود تا مدیر بخش امتحانی سؤال ها را به طور مستقیم در مرکز استان تحویل و آن‌ها را تکثیر کند.
مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان سمنان بیان داشت: این دستورالعمل جدید نیازمند تجهیز 40 مرکز میزبان امتحانات نهایی در استان است که نشست های پیرامون این امر تشکیل و آماده برگزاری شیوه جدید امتحانات در سمنان هستیم.
دستورانی ادامه داد: یکی از مهمترین رسالت‌های آموزش ‌و پرورش در سال جاری تجهیز مدارس است که امیدواریم با همراهی اداره کل نوسازی مدارس و فرمانداران شاهد مدیریت توسعه و تجهیز مدارس استان باشیم.
وی اضافه کرد: یکی دیگر از اولویت‌های این نهاد در سال جاری، تجهیز روابط عمومی‌های ادارات هشت‌گانه شهرستان‌هاست چراکه معتقد هستیم روابط عمومی به ‌مثابه پیشانی یک سازمان باید انعکاس‌دهنده تمام ظرفیت های یک مجموعه اداری باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش سمنان ادامه داد: حراست ادارات هشت گانه آموزش و پرورش استان سمنان و 40 شعبه امتحان نهایی در سطح استان در سال تحصیلی جدید تجهیز می شود.
در استان سمنان بیش از هشت هزار معلم، بیش از 120 هزار دانش آموز و هزار واحد آموزشی زیر پوشش آموزش و پرورش وجود دارد.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.