سید شهاب الدین چاوشی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: محدودیت‌های اعتباری سال 97 باعث شده تا برای جذب اعتبارات ملی تلاش بیشتری کنیم و برای کاهش هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی استان دستورات لازم ابلاغ ‌شده است.
وی اظهارداشت: کاهش هزینه‌ها در تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید مدنظر قرار گیرد و محدودیت‌های اعتباری در سال 97 مشهود است و برای این که در آینده با مشکلات روبرو نشویم اقدامات فوری را در دستور کار قرار دادیم.
وی خاطرنشان کرد: شرایط خاص استان ایجاب می‌کند که به سمت توسعه همه‌جانبه در حرکت باشیم و با تمام محدودیت‌ها به جلو پیش برویم که این امر عزم جدی همه مسوولان را می‌طلبد.
استاندار سمنان ادامه داد: طرح های نیمه‌تمام دغدغه اصلی در استان محسوب می‌شود که تکمیل آن‌ها در رضایتمندی مردم اثرگذار است.
چاوشی تصریح کرد: استان سمنان دارای ظرفیت‌های قابل توجه در بخش ‌های صنعت، معدن، گردشگری و است و یکی از مسایلی که به‌طور مکرر بر آن تاکید می‌شود، مقوله جذب سرمایه‌گذار که باید مدنظر دستگاه‌های اجرایی باشد.
وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در هر صورت مکلف به اجرای لایحه بودجه 97 هستند و در کنار آن تکالیفی هم در راستای تحقق برنامه ششم توسعه دارند که از آن ها توقع داریم مدیران در زمینه ارزیابی و تنظیم بودجه زیرمجموعه هایشان به این 2 مقوله اصلی و اساسی توجه داشته باشند.
چاووشی حفظ وحدت و انسجام در استان را خواستار شد و گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان می‌خواهیم تا در ایجاد همدلی بیشتر تلاش کنند.
تعهد اشتغال سال 96 دستگاه های اجرایی استان سمنان 10 هزار و 400 شغل بود که موفق به ایجاد 10 و هزار و 700 شغل شدند، سمنان پس از استان مرکزی پایین ترین نرخ بیکاری کشور را دارد.
به گزارش ایرنا، در دولت تدبیر و امید 87 تفاهم نامه با سرمایه گذاری 85 هزارمیلیارد ریال با بخش خصوصی در استان سمنان امضا شده است.
در استان سمنان یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.