به گزارش ایرنا، سیدشهاب الدین چاوشی در نمازجمعه این هفته شهمیرزاد افزود : حاکمانی که یکی از بزرگترین معاهدات تاریخ را نقض کردند این رسوایی و ننگ را ابدی برای خوذشان خواهند داشت.
وی اظهارکرد : امروز رفتار سیاسی ایرانیان در دنیا نشان داد که ایران پابند به عهد و معاهدات بین المللی است و این امریکایی ها بودند که پیمان شکنی کردند.
وی بیان داشت : ایران با برجام به همه هدف های خودش نرسید ولی در مقابل اتحاد و همراهی امریکا و اروپا یک راه بزرگ و پرخطری را انتخاب کرد و دفع فاسد کرد.
وی خاطرنشان کرد : اگرچه در برجام برخی از محدودیت ها برای کشور شامل شد اما نگذاشتیم شیرازه اقتصاد از هم پباشد و آن اتحاد کاذب علیه جمهوری اسلامی را در هم بشکنیم.
استاندار سمنان یادآور شد : امروز برای ادامه حیات سیاسی میهن هرجا ضرورت داشته باشد و ولی فقیه اجازه دهد دولت با دیپلماسی پیش خواهد رفت و نشان خواهیم داد به رغم این که امروز ما در یکی از بهترین شرایط بازدارندگی قرار داریم اما کشور جنگ طلبی نیستیم.
وی ادامه داد : ما ملت رمضانیم ، نه از محاصره و تحریم نگرانیم و ما مدافعان محرم و عاشورا نه از جنگ می هراسیم و اجازه نمی دهیم دشمنان ما را به جان هم اندارد و در منطقه ما آتش به راه بیاندازند و این هنر زمام داری ولایت فقیه است.
استاندار سمنان تصریح کرد : تمام تلاش ما این است که آغازگر هیچ جنگی نباشیم و به فضل الهی در مقابل زورگویی های دشمنان مقابله خواهیم کرد.
چاوشی با تاکید بر ضرورت توسعه استان گفت : اگر همه باهم باشیم استان آباد خواهد شد و برای ریشه کنی فقر و بیکاری برنامه ریزی های گسترده ای داریم که جهت تحقق آن نیازمند همکاری و همدلی همه هستیم.
وی بیان داشت : رییس جمهوری تاکید کردند که شرایط گردشگری در استان سمنان باید توسعه یابد.
به گفته وی برخی از کشورها که شرایط و موقعیت کشور ما را هم ندارند امروز از محل درآمدهای گردشگران اقتصادشان رونق بسیار خوبی پیدا کرده است.
استاندار سمنان تاکید کرد : باید برای عمران و آبادی استان تلاش کرد و سمنان را در کشور در جایگاه خوب و معنوی قرار دهیم.
وی افزود : امروز ما به برکت اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت در مقابل منافع ملی کشور متحد هستیم.
6026/7342
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.