به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، «حمیدرضا حسنی» امروز و در گفت و گویی افزود: عصر امروز و از ساعت 18 تا 22 در پارک شهدای محراب شاهرود از کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 با اجرای موسیقی مقامی و عرضه صنایع‌دستی و سوغات استقبال می‌شود.

وی گفت: کاروان سفیران تبریز ۲۰۱۸، شامل ۱۰ اتوبوس حامل صنایع دستی مختلف و صنعتگران متعدد استان آذربایجان شرقی است که پس از حضور در شهرهای گردشگری مختلف کشور و گذر از ۱۵ استان، راهی تبریز می‌شود.

حسنی افزود: کاروان سفیران گردشگری «تبریز2018» سفر خود را با شعار «تبریز۲۰۱۸» و «حمایت از کالای ایرانی»، از ۵ اردیبهشت ماه آغاز کرده است.

کاروان سفیران گردشگری"تبریز۲۰۱۸" علاوه بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری و عرضه سوغات و صنایع‌دستی تبریز و استان آذربایجان شرقی، با اجرای برنامه توسط گروه‌های هنری و موسیقی محلی آذربایجان شرقی در جمع گردشگران و شهروندان شهر‌های مختلف، فرهنگ غنی و فولکلور (فرهنگ مردم)‌ آذربایجان را معرفی می‌کند.

این کاروان تا کنون از شهرهای زنجان، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر و قشم و سیرجان، یزد، بیرجند و مشهد عبور کرده است.

این کاروان عصر امروز و پس از حضور و اجرا در شاهرود ، فردا وارد سمنان شده و پس از عبور از ساری، رشت، آستارا، اردبیل، سرعین و مشکین‌شهر، به تبریز بازخواهد گشت.

شهر تبریز در نهمین اجلاس وزیران گردشگری و کارشناسان ارشد کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در دی ماه 1394 به عنوان پایتخت کشورهای اسلامی در سال 2018 برگزیده شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 918985
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.