ابوالفضل حسن بیگی شامگاه روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : متاسفانه ساعت 12 و 50 دقیقه ظهر امروز مینی بوس دانشجویان دانشکده زمین شناسی دانشگاه دامغان در 80 کیلومتری دامغان - گلوگاه واژگون و 10 دانشجو نیز مصدوم شدند.
وی اظهارداشت : اکنون یک دانشجو قطع نخاع و حال 2 دانشجوی دیگر وخیم گزارش شده است.
وی خاطرنشان کرد : پس از وقوع این حادثه که در حوزه استحفاظی مازندران رخ داد، نیروهای اورژانس و پلیس استان سمنان به سرعت در منطقه حاضر شدند و به مداوا و رسیدگی مصدومان پرداختند.
وی خاطرنشان کرد: اکنون یک گروه از مسوولان شهرستان دامغان و کارمندان دانشگاه به شهرستانهای بهشهر و گلوگاه اعزام شدند تا ضمن دلجویی از آسیب دیدگان، در صورت نیاز مصدومان را به مرکز استان و یا تهران اعزام کنند.
نماینده مردم دامغان از تلاش کادر درمانی بیمارستان های بهشهر و گلوگاه قدردانی کرد.
این واژگونی مینی بوس در گزارش اولیه مسوولان که در نزدیکی پاسگاه' پیته نو' محور ارتباطی گلوگاه - دامغان رخ داد یک کشته و 15 مصدوم اعلام شده بود.
سرهنگ حسن خسروجردی رییس پلیس راه استان سمنان گفت: علت این سانحه از سوی کارشناسان پلیس در دست بررسی است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان گفت: این واژگونی در نزدیکی پاسگاه پیته نو در 80 کیلومتری این شهرستان در محور دامغان - گلوگاه رخ داد.
سرهنگ سید علی اکبر میری درگفت و گو با ایرنا افزود: پس از وقوع این حادثه نیروهای پلیس راه، آتش نشانی و اورژانس ۱۱۵ مستقر در محور به منطقه اعزام شدند و دانشجوی فوت شده، علی خاکباز و مصدومین به بیمارستان شهرستان بهشهر منتقل شدند.
رئیس دانشگاه دامغان در گفت و گو با ایرنا گفت: مینی بوس حامل دانشجویان پسر این دانشگاه در ساعت 12:50 ظهر امروز در محور گلوگاه - دامغان در حوزه استحفاظی استان مازندران واژگون شد.
عبدالعلی بصیری تصریح کرد: این دانشجویان رشته زمین شناسی در حال برگشت از سفر علمی، آموزشی یک روزه خود بودند که متاسفانه با این حادثه ناگوار روبرو شدند.
وی گفت: اکنون هفت مجروح به بیمارستان بهشهر، سه مجروح به بیمارستان گلوگاه منتقل شدند و روند درمانی در حال انجام است.
سالانه بیش از 15 میلیون مسافر از محورهای ارتباطی سمنان عبور می کنند.
واژگونی خودرو یکی از چالشهای جدی محورهای ارتباطی این استان است.
سمنان بیش از پنج هزار کیلومتر جاده دارد.
6026/7339/9856
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.