رمضانعلی حیدری خلیلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در دامغان افزود : با واگذاری این سالن ها به بخش خصوصی فرصت اکران فیلم های سینمایی برای مردم فراهم می شود تا تجربه دیدن فیلم از روی پرده سینما برای مردم نقاط مختلف کشور فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد : در سال 96 حدود 102 سالن سینما به سالن های کشور اضافه شد که امیدواریم در سال های آینده شاهد افزایش سالن های سینمایی باشیم.
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان سینمایی کشور یادآور شد : افزایش سالن های سینما و ایجاد عدالت فرهنگی در بخش سینمایی، از سیاست های سازمان های امور سینمایی است که در بحث تامین تجهیزات نمایش و صدا در سالن های خصوصی حمایت های لازم تا کنون انجام شده است.
حیدری خلیلی تصریح کرد : سازمان سینمایی کشور تاکنون سعی کرده از امکانات موجود در راستای اقتصاد مقاومتی بهره لازم را ببرد و با 700 میلیون ریال تخصیص اعتبار از سوی این نهاد، سالن های سینمایی جهت تجهیز ا زسوی این سازمان حمایت می شود.
وی همچنین به استقرار سینمای سیار در بعضی مناطق کشور اشاره و اضافه کرد : در سال آینده 129 شهر با تقاضای بالای مردمی ازبین شهرهای مرزی و با جمعیت کم که سالن سینما ندارند را با استقرار سینما سیار زیر پوشش بخش سینما قرار می دهیم.
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان سینمایی کشور ادامه داد : افزایش، کاهش یا ثبات قیمت بلیط سالن های سینمایی از طریق شورای صنفی اعلام می شود.
وی گفت : از سال 93 تاکنون حدود هفت پرده سینما به مجموع پرده های استان سمنان اضافه شده است.
حیدری خیلیلی به همراه معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز گذشته مجتمع فرهنگی خلیج فارس دامغان که با 1٨0 میلیارد ریال اعتبار از توسط بخش خصوصی هزینه شد، افتتاح کرد.
9856/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.