به گزارش ایرنا، ابوالفضل حسن بیگی عصر روز شنبه در آیین بهره برداری مجتمع فرهنگی سینمایی خلیج فارس این شهرستان افزود : احداث این مجتمع فرهنگی یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است.
وی در بخش دیگری حمله به سفارت ایران در لندن را نشان مزدور بودن فرقه شیرازی ها دانست و اظهارداشت : حرکت شیرازی ها که نشان دهنده همان شیعه انگلیسی است که مسلمانان دنیا نسبت به اقدامات آنان واکنش نشان داده اند.
وی تصریح کرد : دشمنان در صحنه نظامی به نتیجه ای نرسیدند اما با تشکیل گروه های مختلف سعی در آسیب به اسلام هستند که در کنار انگلیس، آمریکا قرار دارند.
معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین گفت : بودجه سال آینده این وزارتخانه نسبت به سال 96 حدود 12 درصد افزایش یافته است.
سیدهادی حسینی تصریح کرد : این وزارتخانه نام فرهنگ را دارد و بسیاری از اقدامات فرهنگی را به انجام می رساند اما از سهم یک سیزدهم بودجه بخش فرهنگ برخوردار است.
وی اضافه کرد : تیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنری است و سرمایه این نهاد هنرمندان هستند که با وجود کمبود اعتبار تلاش می کنند تا برنامه ها را به نحو احسن انجام دهند.
حسینی ادامه داد : آنچه که امروز ایران و ایرانی از آن برخوردار است، حاصل کار نیاکان ماست که امیدواریم بتوانیم در حفظ این میراث توانا باشیم.
معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد : افتتاح سالن سینمایی خلیج فارس گامی بسیار موثر در این شهرستان بود که خوشبختانه به دست توانای بخش خصوصی به نتیجه رسیده است.
مجتمع فرهنگی سینمایی خلیج فارس دامغان با ۹۲۰ متر مربع زیربنا و ۶ هزار مترمربع مساحت در پنج طبقه دارای سه سالن سینمایی، واحدهای تجاری و تفریحی با صرف بیش از ۱٨۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
این شهرستان با بهره برداری این مجتمع پس از بیش از 20 سال دارای سینمای مستقل شد.
شهرستان دامغان 94 هزار و 190 تن در قالب 30 هزار و 296 خانوار جمعیت دارد که 72 هزار و 925 تن در شهر و 21 هزار و 265 تن در روستاها سکونت دارند.
9856/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.