به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه آیین نامگذاری بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی در سمنان در رابطه با حضور روسای شوراهای اسلامی مراکز استانها در سمنان افزود: پس از برگزاری اولین مجمع مشورتی در پنجمین دوره شوراهای اسلامی مراکز استانهای سراسر کشور در تهران، شهر سمنان به عنوان میزبان دومین مجمع مشورتی انتخاب شد.
وی اظهارداشت: دومین مجمع مشورتی شوراهای اسلامی مراکز استانها که از صبح امروز در سمنان آغاز شده است، غروب فردا پس از برگزاری جلسات کمیسیون های چهارگانه به کار خود پایان خواهد داد.
هاشمی با بیان این که، در این مجمع مهم ترین موضوعات شوراها مورد بحث و بررسی روسای شوراهای مراکز استانها قرار می گیرد خاطرنشان کرد: نتیجه این مباحث به شورای عالی استانها ارسال خواهد شد تا پس از نهایی شدن، جهت رفع چالش های مدیری شهری به مجلس و دولت ارجاع شود.
وی ادامه داد: در جلسه امروز اعضای کمیسیون های اقتصادی، اجتماعی، خدمات شهری و عمرانی به بحث و تبادل نظر پرداختند و جمع بندی آن نیز در جلسه فردا که با حضور تمام اعضای مجمع برگزار می شود ارائه خواهد شد.
رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مهم ترین برنامه شهرداری تهران برای کاهش آلودگی هوای پایتخت گفت: اولویت اصلی شورای شهر تهران برای کاهش آلودگی هوا، توسعه حمل و نقل عمومی بویژه گسترش حمل و نقل ریلی انبوه بر است.
هاشمی اضافه کرد: توسعه فضای سبز شهری یکی دیگر از برنامه های شورای شهر تهران برای کاهش آلودگی پایتخت است که اخیرا نیز برای آن اقدامات خوبی صورت گرفته است.
بنا بر تصمیم اعضای شورای شهر سمنان یکی از خیابان‌های این شهر به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نام‌گذاری شد.
شهرسمنان حدود 180 هزار نفر جمعیت دارد.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.