به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز یکشنبه در آیین قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان سمنان در سالن جلسات این نهاد افزود: پلیس مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و ماموران این دستگاه انتظامی با مهربانی، محبت خود را به مردم ایران نشان دهند.
وی اظهارداشت : باوجود قدرتی که نیروی انتظامی در کشور دارد اما مهربانی در رفتار این افراد نشان از تکریم مردم ایران اسلامی از سوی حافظان امنیت جامعه است.
وی خاطرنشان کرد : سازمان میراث فرهنگی برنامه های گردشگری را در آستانه نوروز برای استان سمنان پیش بینی کرده و مسوولیت ماموران انتظامی و پلیس راهوار سمنان برای مهمان نوازی هموطنان در این روزها پیش از زمان دیگر باید برجسته و نمایان باشد.
چاوشی ادامه داد: درکنار توجه به مسایل سخت افزاری در بحث رونق گردشگری، برخورد مهربانانه با متخلفان در هنگام رانندگی می تواند خاطرات خوبی را برای گردشگران از سفر به استان سمنان به ارمغان بیاورد.
استاندارسمنان اضافه کرد: پلیس به خوبی از حقوق عمومی و امنیت کشور پاسداری می کند و به هیچ عنوان خدمت دستگاه های انتظامی کشور و استان با امکانات مادی قابل تقدیر نیست و این افراد شایسته بهترین تکریم ها هستند.
وی تصریح کرد : حرمت پلیس و حافظان نظم عمومی باید حفظ شده و به نظرات و اعمال قانون این افراد زحمتکش در انجام خدمت از سوی آحاد مردم احترام گذاشته شود.
بیش از 660 کیلومتر محور اصلی تهران - مشهد در استان سمنان قرار دارد و در تعطیلات فصل های بهار و تابستان محورهای ارتباطی با استانهای شمالی با ترافیک پرحجم مواجه هستند.
قرارگاه نوروزی امام علی (ع) سال 1396 در استان سمنان تشکیل شد و در این قرارگاه، همه برنامه‌ها و فعالیت‌های طرح نوروزی بررسی و پس از تصمیم‌گیری ابلاغ می شود.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.