به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارغلامعباس غلامزاده در کمیسیون فوریت های پلیسی110 فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اهمیت این سیستم گفت: ارتباط گسترده مردم با این مجموعه فرصت بسیار خوبی برای نیروی انتظامی است تا با پاسخگوئی به هنگام به نیاز های پلیسی مردم زمینه کسب اعتماد هرچه بیشتر شهروندان به مجموعه پلیس را فراهم سازد.

وی افزود: حضور به موقع و مقتدرانه پلیس در صحنه های ماموریتی زمینه ساز ارتقاء احساس امنیت مردم است و همین امر بستر مشارکت و همکاری هرچه بیشتر شهروندان در زمینه امور انتظامی و امنیتی را فراهم می کند..

ارشد ترین مقام انتظامی استان ادامه داد: کارکنان فوریت های پلیسی110 از اپراتور تا نیرویی که به صورت میدانی در ماموریت ها شرکت می کند باید همواره تحت آموزش ضمن خدمت و مهارت افزایی قرار داشته باشند تا این عناصر بتوانند الگوئی مناسب از پلیس اسلامی در تعامل با مردم باشند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: استفاده از نیروی انسانی زبده برای برخورد با مجرمین و همچنین مخلق به ادب و برخورد اسلامی در مواجهه با مردم دو مولفه ای هستند که در قضاوت مردم درباره پلیس موثرند و باید همواره دربرنامه ریزی های مسئولان این مجموعه مد نظر باشد.

رئیس پلیس استان دسته بندی وتجزیه و تحلیل نیازهای پلیسی مردم در مجموعه فوریت های پلیسی 110 را بسیار حائز اهمیت دانست واضافه کرد: این اقدامات باید در کوتاهترین زمان ممکن صورت گیرد تا ضمن کیفیت بخشی به نوع خدمت استاندارد مورد نظر سازمان در رسیدگی به خواسته شهروندان نیز رعایت شود.

سردار غلامزاده در پایان با تقدیر از تلاش ها و زحمات همکاران شاغل در مجموعه پلیس 110 تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی والزامات قانونی در رسیدگی به مطالبات شهروندان از دیگر اموری است که باید به طور مستمر در کارگاه های آموزشی و کلاس هایی که با حضور قضات محترم برگزار می گردد به کارکنان وضابطین قضائی آموزش داده شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 866107
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.