به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز یکشنبه در دیدار با حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دفتر کارش افزود : حدود 572 هکتار بافت فرسوده در مرکز استان سمنان وجود دارد که از این مقدار، بیش از 250 هکتار آن بافت تاریخی است.
وی اظهارداشت: ساماندهی بافت فرسوده و تاریخی سمنان علاوه بر زیبا سازی چهره مرکز استان زیرساخت لازم برای جذب گردشگر را فراهم می کند.
وی خاطرنشان کرد: حدود 14 مدرسه در مرکز استان سمنان به صورت 2 نوبت به دانش آموزان خدمات رسانی می کنند که بیشتر آنها در مسکن مهر سمنان وجود دارد که لازم است با همکاری مسوولان امر برای ساخت مدارس جدید در این مناطق اقدام شود.
چاوشی ادامه داد: باید اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان با شهرداری و اعضای شورای شهر سمنان برای زیبا سازی مرکز استان همکاری کند و باید از تفکر جزیره ای برای آبادانی شهر سمنان اجتناب کرد.
به گزارش ایرنا، حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به منظور بازدید از بافت تاریخی سمنان، واحدهای مسکونی در مسکن مهر شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه به استان سفر کرده است.
به گزارش ایرنا، در 17 شهر استان سمنان 2 هزار و 200 هکتار بافت فرسوده شناسایی شده است.
در 10سال گذشته بیش از 35 هزار واحد مسکونی در استان سمنان سمنان ساخته شد.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.