سید شهاب الدین چاوشی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود :باید با تلاش فراوان مسوولان دستگاه های اجرایی، امید و نشاط اجتماعی در کشور فوّران کند و با این راهبرد می توان دوام نظام جمهوری اسلامی را تضمین کرد.
وی اضافه کرد : رفع گرفتاری های مردم، ایجاد اشتغال پایدار و نشاط اجتماعی و سیاسی در کشور معیاری اصیل و نماد انقلابی گری در نظام جمهوری اسلامی است.
وی داشتن تفکر جزیره ای را از جمله چالشهای فراروی برشمرد و تاکید کرد : تفکر جزیره ای مسوولان دستگاه های اجرایی مانع رفع مشکلات و گرفتاری های مردم در جامعه است.
وی با اشاره به مطالبات و انتظارات مردم از نظام اسلامی، پاسخگویی به این مطالبات را ضروری دانست و اظهارداشت : گرفتاری‌های مردم با نگاه جزیره‌ای مسوولان رفع نمی‌شود و این نگرش باید تغییر کند.
وی خاطرنشان کرد : عملکرد مدیران و مسوولان در نظام باید به‌گونه‌ای باشد که اعتماد و عزم آنها در همراهی با حاکمیت دینی راسخ‌تر شود.
چاوشی با اشاره به خدمات نظام در چهار دهه اخیر و ظرفیت‌ها و عزم حاکمیت برای خدمت به مردم، اضافه کرد: نظام اسلامی افق‌های روشنی از توسعه را به روی این مردم در آینده ای نزدیک در استان سمنان خواهد گشود.
استاندار سمنان تصریح کرد : به گزارش ایرنا، دکتر حسن روحانی در سخنرانی 22 بهمن امسال به ضرورت توجه به امید و نشاط برای مردم در حوزه های مختلف و توجه به اتحاد و همدلی در کشور برای رونق کسب و کار تاکید مردند.
راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در 60 نقطه استان برگزار شد.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.