به گزارش ایرنا، مسعود کرباسیان روز سه شنبه در آیین رونمایی سامانه دادور و طرح فیبرنوری خانگی در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان افزود : این وزارتخانه خود را مکلف به اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی در کشور می داند و رونمایی طرح دادور نمونه ای از اجرا این طرح مهم ملی است.
وی اظهارداشت : طرح دادور، تسهیل کننده و رفع کننده موانع سرمایه گذاری در کشور است و باید فعالان اقتصادی در سمنان این رویداد مهم را در غنیمت بدانند.
وی خاطرنشان کرد : یکی از گلوگاه ها برای فعالان اقتصادی کاغذ بازی های اداری است و آمار فضای کسب و کار فعلی در کشور، زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.
کرباسیان تصریح کرد : درگاه کسب مجوز برای راه اندازی واحد تولیدی و صنعتی، باید از یک سامانه صورت گیرد و سامانه دادور در دراز مدت در افزایش اشتغال در کشور بسیار موثر است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان داشت : بنده به مردم استان سمنان تبریک عرض می کنم و امیدوارم فرصت حضور استاندار جدید باعث رونق کسب و کار در این منطقه از کشور شود.
وی اظهار داشت : استان سمنان از جوانب مختلف برای مسوولان کشوری حائز اهمیت است و باید بیش از پیش برای رفع مشکلات سمنان اقدام کرد.
مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی در ششمین روز از دهه مبارک فجر به منظور شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به استان سمنان سفر کرد. وی امروز همچنین خط تولید مینی بوس شرکت عقاب افشان سمنان را افتتاح می کند.
به گزارش ایرنا ، در دهه فجر امسال بیش از 461 طرح با صرف سه هزار و 120 میلیارد ریال اعتبار در استان سمنان به بهره برداری رسیده است.
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.