به گزارش ایرنا ، محمود قنبری پنجشنبه در آغاز برنامه های دهه فجر در دفترامام جمعه میامی با اشاره به حضورمردم ونقش آفرینی آن ها درعرصه های مختلف افزود: مردم مهمترین سرمایه نظام هستند ، علت سقوط حکومت شاهنشاهی نشنیدن صدای مردم بود .
وی با اشاره به تکرار هر روزه دشمنان انقلاب بر گزینه های روی میز ، تصریح کرد : مردم ایران با اقتدار در برابر دشمنان ایستاده اند و اجازه تعرض به این کشور را نخواهند داد.
قنبری پیروزی انقلاب اسلامی را آرزوی دیرینه مردم ایران خواند و افزود: امام راحل با همراهی مردم هدیه ای بزرگ نصیب کشورکرد ، حفظ امنیت وادامه راه شهدا ، وحدت و همدلی نیاز اساسی کشور می باشد .
معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استانداری سمنان گفت: حضور جمهوری اسلامی در منطقه به خاطر کمک به مردم مظلوم است ، هرجاصدای مظلوم شنیده شود جمهوری اسلامی در حد توان حضور خواهد داشت .
وی مطالبات مردم را بحق دانست وافزود: نباید اجازه دهیم دشمنان دراین عرصه موج سواری نمایند.
قنبری هدف استکبار از راه اندازی گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه را ضربه زدن به کشور ایران دانست واظهارداشت : آمریکا بنابه اقرار سیاستمدارانش درمسئله سوریه و عراق با شکست مواجه شده است ، نقش ایران در این امر بسیار حساس ومحوری بود .
معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان هوشیاری مردم ونهادهای انقلابی رابسیارمهم دانست وگفت: امروز از تفرقه بین مردم دشمنان سوء استفاده می کنند ، مردم ومسئولان اجازه نخواهند داد دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی تعرض کنند.
وی گفت: در استان سمنان برغم تنگناهای مالی و اقتصادی 641طرح بااعتباری بالغ بر 312میلیارد تومان دردهه فجرافتتاح می گردد.
دهه فجر امسال 62 طرح اقتصادی و عمرانی به صورت همزمان و با حضور استاندار سمنان در میامی به بهره بردای می رسد.
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی **** انتشار دهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.