به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه های این هفته جمعه در حسینیه اعظم قلعه شاهرود افزود: ایمان ، ولایتمداری مردم،اقدام به هنگام و بموقع ،حضور نیرو های انقلابی و غیرت دینی نسبت به مقدسات از همه گرایش ها و سلیقه ها از دیگر عبرت های حماسه 9دی به شمار می رود.
وی تاکید کرد : همه مردم ما نسبت به اسلام و مقدسات غیرت دارند، به کف خیابان ها کشاندن خواسته های مردم و استفاده از احساسات آنها مشکلات را حل نخواهد کرد.
خطیب جمعه شاهرود با بیان اینکه نباید در زمین دشمنان اسلام که در سوریه ،عراق و یمن شکست خورده اند بازی کرد ،تاکید کرد: عربستان و هم پیمانانش پول های بسیاری برای آوردن فتنه به خیابان ها خرج کرده اند.
امام جمعه شاهرودگفت : امروز کسی از گرانی و دیگر مشکلات دفاع نمی کند ولی آمدن به خیابان ها مشکلی را حل نمی کند .
امینی با اشاره به اینکه افرادی که از احساسات مردم برای بیان مشکلات کشور استفاده می کنند خائن هستند ،افزود: این افراد به بهانه گرانی شعارهای ساختار شکن می دهند.
وی ادامه داد:اگر مردم شعار های عده ای را در این شهر ولایتمدار تحمل کردند نباید فکر کنند که به ادامه این روند اجازه خواهند داد.
وی تاکید کرد : دولتمردان هم باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم، گرانی ، بیکاری و ازدواج آسان جوانان بکار گیرندو با هوشیاری همگانی فتنه های جدید دشمنان را شناسایی و ازبین ببریم.
امینی در بخش دیگری از سخنانش قرآن مجید را کتاب راهنمایی برای همه مردم و همیشه دوران دانست .
خطیب جمعه شاهرود وفات حضرت معصومه (س) را تسلیت گفت و ولایتمداری و گوش به فرمان امام زمان خود بودن را از ویژگی های بارز این امامزاده والا مقام برشمرد.
7358/6167 خبرنگار: سروش مولانا **** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.