به گزارش ایرنا، حسن اسلامی‌راد روز چهارشنبه در نخستین جلسه ستاد هماهنگی آیین اربعین در استانداری افزود : ارایه خدمات در اربعین سال 96 نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بوده و رضایتمندی ‌های حاصل شده نشانه رشد و شکوفایی در ارایه خدمات به زائران بوده است.
اسلامی‌راد همچنین میزان خدمات‌دهی و مکان‌های خدمات دهی موکب‌‌داران سمنانی را نسبت به گذشته مطلوب‌تر ارزیابی کرد و یادآور شد : برگزاری جلسات مستمر و ارایه برنامه‌های سازماندهی شده در این امر دخیل بوده است که برای سال آینده باید این روند ادامه یابد
مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان اضافه کرد: سهمیه تعیین شده سمنان برای ارایه خدمات به زائران اربعین، 25 هزار نفر بوده است.
اسلامی‌راد به خدمات ارایه شده در بخش بهداشت و درمان سمنان و دایر شدن پایگاه پزشکی در کربلا و نجف اشاره کرد و یادآور شد: روزانه بیش از 300 پذیرش از سوی پایگاه پزشکی سمنان انجام می‌شد.
وی با تأکید بر این که در این حرکت مقدس نیت‌های خالص منجر به کسب رضایت از خدمات شد، اضافه کرد: در این کار و حرکت مقدس خدمات به کسانی ارایه شد که در یک راه مقدس گام بر داشته‌اند و این افتخاری است که باید شاکر خداوند متعال بود.
به گزارش ایرنا در این نشست ،موکب‌‌داران سمنانی ضمن تشریح خدمات ارائه شده ، مهم‌ترین مشکلات خود را در بحث خدمات‌رسانی به زائران مطرح کردند و تدابیری برای ارتقای خدمات مطلوب در اربعین سال آینده اتخاذ شد.
همچنین مقرر شد گزارشی از اقدامات انجام شده به صورت مکتوب به ستادهای شهرستانی ارسال تا گزارش جامعی در استان تهیه و برای کشور ارسال شود.
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.