فرزاد فتاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : تیم بدمینتون سمنان با وجود ظرفیت و شایستگی برای حضور در لیگ برتر ایران، اما به دلیل مشکلات مالی، قادر به حضور در این رقابت ها نیست.
وی با اشاره به تلاش هیات بدمینتون استان برای کشف استعدادهای مهم ورزشی ، با آموزش و برگزاری کارگاه های ارتقای سطح فنی، اظهارداشت: با برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای سطح فنی ورزشکاران، داوران و مربیان تلاش می کنیم و از طریق مسابقات قهرمانی نیز به سمت شناسایی استعدادهای برتر در این رشته گام برمی داریم.
وی خاطرنشان کرد : بیش از 500 بدمینتون باز به صورت حرفه ای در سمنان فعالیت می کنند که برای قهرمان پروری باید به امکانات زیرساختی این رشته ورزشی دراستان توجه شود.
فتاحی یادآور شد : استقبال جوانان از رشته بدمینتون با برگزاری برنامه های استعداد یابی ورزشی در این استان خیره کننده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به آخرین وضعیت رشته بدمینتون در سمنان گفت: در رده خردسالان و نوجوانان استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد اما در رده بزرگسالان و بانوان نیاز به تلاش بیشتری است.
اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان در روزهای اول تا سوم آذر 96 با شرکت 37 بازیکن داخلی و خارجی در تالار اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار می شود.
استان سمنان با 37 هزار و 400 ورزشکار سازمان یافته، دارنده 2 پایگاه از هشت پایگاه استعدادیابی بدمینتون کشور، در رده ملی و در رده های سنی مختلف، هفت بدمنیتون باز دختر و 2 بدمینتون باز پسر دارد، و در این مسابقات علاوه بر تیم‌های خارجی، یک تیم از استان سمنان در کنار تیم منتخب جمهوری اسلامی حضور دارد.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.