به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید دامغانی شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، در کانون بسیج شهرستان شاهرود، افزود:نخستین محموله کمک های مردم شاهرود توسط سپاه به مناطق زلزله زده در غرب کشور فرستاده شد.
وی ادامه داد: تیم جهادگران بسیجی شهرستان نیز برای خدمت رسانی به مردم کرمانشاه به منطقه فرستاده شده اند تا 2 ماه به مردم خدمت رسانی نمایند .
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود یادآور شد: مردم می توانند کمک های امدادی خود را از طریق سپاه نیز به مناطق زلزده زده ارسال کنند.
دامغانی با بیان اینکه امسال کارهای بسیاری به منظور کاهش محرومیت برخی نقاط شهرستان توسط بسیجیان انجام شده، افزود: در حوزه عمرانی، سه منزل مسکونی ساخته و 12 خانه نیز بازسازی شده است.
وی یادآور شد: در تابستان امسال 12 هزارنفر روز کار جهادی در شهرستان انجام شده و 17 تیم پزشکی نیز به مناطق محروم فرستاده شده است.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود درباره برنامه های هفته بسیج نیز گفت: 343 عنوان برنامه برای این هفته در نظر گرفته شده که در این میان، 22 برنامه شاخص هستند.
دامغانی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج با عنوان 'بسیج، نماد مردم سالاری دینی' بیان کرد: برگزاری همایش اقتدار با حضور بسیجیان و مسوولان استانی و کشوری، اعزام 480 دانش آموز دختر در قالب کاروان های راهیان نور به جنوب کشور و برگزاری اختتامیه جشنواره استانی نمایش های آیینی بسیج از جمله مهم ترین برنامه های این هفته است.
29 آبان تا پنجم آذر، با عنوان هفته بسیج نام گذاری شده است.
7358/6167 خبرنگار: سروش مولانا ** انتشار دهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.