محمدرضا صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:در 6 ماه اول 96 تعداد 40 قرارداد واگذاری زمین به مساحت 15.5 هکتار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی منعقد شده در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل 32 قرارداد به مساحت 8.5 هکتار بود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان، خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی و آسان‌سازی در فرآیند واگذاری زمین و تسریع در بررسی درخواست‌های سرمایه‌گذاران، کاهش روند اداری و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات و زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی و ارتقای فضای کسب‌وکار، عوامل اصلی رشد واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در سال 96 بود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان بیان کرد: امسال شهرک‌های صنعتی ایوانکی، سمنان و شهمیرزاد بیشترین آمار واگذاری زمین را در استان سمنان داشتند و در ادامه روند واگذاری زمین، سعی در سرعت‌بخشی به واگذاری زمین برای فعالیت سریع‌تر واحدهای صنعتی به منظور تولید و اشتغال بیشتر در برنامه‌ قرار دارد.
صنعت و معدن سهم 33 درصد در اشتغال استان سمنان دارد و سال گذشته 40 واحد صادرکننده این استان موفق به درآمد 300 میلیون دلاری برای استان سمنان شدند.
6103/6026 خبرنگار: مصطفی دهقان ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.