به گزارش ایرنا، محمد همتیان روز دوشنبه در نشست کارگروه امور اقتصادی و اقتصاد مقاومتی در سالن جلسات سازمان مدیرت و برنامه ریزی استان افزود: وزیر اقتصاد به ‌عنوان وزیر معین ، بر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان و اصفهان نظارت می‌کند.
وی حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی را از برنامه‌های وزیر اقتصاد در سمنان ذکر کرد و اظهارداشت : در این نشست کرباسیان برخی از سیاست‌ها و مصوبات اقتصاد مقاومتی را در این استان پیگیری و به مشکلات و موانعی که برای تحقق این مصوبات وجود دارد، رسیدگی می‌کند.
همتیان خاطرنشان کرد : همانگونه که در صنعت به بررسی مشکلات تولیدکنندگان و تسهیلات بانک برای حمایت از سی طرح اقتصاد مقاومتی در استان پرداخته شد باید در بخش معدن هم به جمع بندی برسیم و مشکلات پنج طرح هدف را این بخش را نیز مورد بررسی قرار داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان ادامه داد : درجلسه ای نیز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان مشکلات را قبل از سفر وزیر جمع بندی کرده و برای وزیر در سفرش به سمنان تشریح خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، نرخ مشارکت اقتصادی استان سمنان 39.4 درصد در سال 96 و سهم شاغلان در بخش های مختلف اقتصادی استان سمنان در بخش خدمات بیش از 49 درصد، در بخش صنعت و معدن بیش از 33 درصد و در کشاورزی بیش از 18 درصد است.
6026/
خبرنگار: عابد میرمعصومی**انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.