به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور درخطبه های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع شهر میامی افزود: با وجود نیروهای بومی کارآمد ، مسوولان در جذب نیرو برای دستگاه های اجرایی برای آن ها اولویت قایل شوند.
خطیب جمعه میامی با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی گفت: جوانان ونوجوانان بسیاری در هشت سال جنگ تحمیلی با پیروی ازشهدای کربلا در راه آرمان انقلاب و ولایت جان خود را فدا کردند.
امام جمعه میامی با بیان این که ، شهید فهمیده ها به میهن اقتدار و عزت دادند، ادامه داد:جوانان ونوجوانان عصر کنونی باید ازاین شهیدان درس فداکاری در راه اسلام و انقلاب را بیاموزند.
وی با اشاره به بدعهدی آمریکا در موضوع بر جام افزود: ملت و دولت ایران همگام باسیاست های راهبردی مقام معظم رهبری دربرابر هجمه ها و بدعهدی دشمنان ایستادگی می کنند.
حجت الاسلام صفایی پور با بیان این که ، دشمنان به دنبال ازبین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران هستند ، ادامه داد : مردم ایران با اتحاد و همدلی و پیروی از ولایت فقیه دشمنان را ناامید کرده و اجازه نفوذ نخواهند داد.
خطیب جمعه میامی با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل در کشور به فرهنگ عمومی تبدیل شده است ، استفاده ازابزارهای فرهنگی و آمادگی های غیرنظامی کمربند ایمنی و خاکریز امنیتی برای کشور درست می کند.
امام جمعه میامی دولت مقتدر را عامل قدرت وسربلندی یک کشور دانست و تصریح کرد: اقتدار دولت اسلامی عزت و حیات کشور را به نمایش می گذارد.
امام جمعه میامی تقویت اقتصاد مقاومتی درکشور را خواستار شد و گفت: ورود کالای قاچاق ، بسیاری از کارگاه های تولیدی کشور را به مشکل دچار کرده است .
وی رفع مشکلات ومعیشت مردم را ضرورری دانست و افزود: مسئولان در موضوع پرداخت پول کشاورزان تلاش بیشتری کنند.
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی ** انتشار دهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.