به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر افزود: سخنان رییس جمهور امریکا در سازمان ملل تاثیری در روند نظام اسلامی نخواهد داشت و مردم ایران جواب اهانت ترامپ راخواهندداد.
صفائی پور گفت : ملت ایران با پیروی ازولایت فقیه درراه انقلاب اسلامی گام برمی دارند و از هیچ تهدید دشمنان هراس ندارند.
خطیب جمعه میامی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس بسیاری ازکشورها به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند اما ملت ایران با رشادت های جوانان این مرز و بوم در دفاع از آرمانهای انقلاب ایستادند و امروز این فرهنگ باید به نسل جوان انتقال یابد.
امام جمعه میامی افزود : تبیین هجمه همه جانبه دشمنان ورشادتهای رزمندگان دردوران دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود تا نسل های بعدازانقلاب و جنگ تحمیلی راه شهدا را برای حفظ آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه دهند.
امام جمعه میامی بااشاره به هفته نیروی انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی قله هم ترازبودن بانظام است وملت ایران به برکت اسلام زیر بار زور و ذلت نخواهد رفت .
خطیب جمعه میامی به آغاز ماه محرم الحرام و هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد افزود: قیام امام حسین (ع) برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر بود.
وی بااشاره به بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: معلمان سرمایه های عظیم انسانی برای هدایت و رشد دانش آموزان می باشند و خانواده ها نیز با همکاری بامدارس به دنبال رشد و تعالی فرزندانشان باشند.
امام جمعه میامی یکی ازدغدغه های مردم میامی را انتخاب شهردار دانست و افزود : شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار مردمی با روحیه انقلابی ؛ متعهد و متخصص تلاش کنند تا شاهد شهری آباد باشیم.
وی از مسئولین شهرستان میامی و استان سمنان خواست ، تازمانی که نیروهای مستعدو بومی برای بکار گیری در اداره ها درشهرستان وجوددارد نیازبه انتخاب مدیران وکارکنان ازشهرستان های دیگر نیست .
نمازگزاران جمعه میامی با برگزاری راهپیمایی و سردادن شعارهایی ، سخنان ترامپ در سازمان ملل را محکوم کردند.
7357/6167 خبرنگار : علی آقایی ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.