حسین رجبی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با استفاده از ظرفیت انتظامی و بسیج ، شهرستان شاهرود برای سارقان ، تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر و دیگر بزهکاران ناامن خواهد شد .
وی ادامه داد: برای هماهنگی های بیشتر، نشست هایی با حضور فرماندهان انتظامی و بسیج برگزار شده و وظایف هر نهاد مشخص شده است.
رجبی بر استفاده از توان نیروهای فعال و مردمی بسیج در کنار پلیس تاکید کرد و گفت : بهره گیری از نیروهای مردمی و جوانان انقلابی در کنار نیروی انتظامی در بالا بردن ضریب امنیتی شهرستان بسیار تاثیر گذار است.
دادستان شاهرود گفت: آسیب شناسی مکان های عمومی مانند بوستان ها، تفرجگاه ها و قهوه خانه ها در چند مرحله انجام شده است .
رجبی گفت: برخی مکان های عمومی با کاستی هایی روبرو بودند که با همکاری شهرداری و دیگر دستگاه های اجرایی این کاستی ها برطرف شد تا زمینه حضور متخلفان در این مکان ها از بین برود.
وی تاکید کرد : تشدید برخورد با مزاحمان نوامیس مردم در مکان های عمومی ، جمع آوری قلیان ها و سلاح های سرد از جمله کارهایی بود که پس از آسیب شناسی انجام شد.
سرقت، ضرب و جرح، مواد مخدر و تصادف به ترتیب بیشترین جرایم شهرستان شاهرود در سال گذشته بودند.
توهین و افترا، تهدید، کلاهبرداری و فروش مال غیر نیز در رده های بعدی قرار دارند.
پارسال تعداد پرونده های در گردش دادگستری شهرستان شاهرود حدود 35 هزار فقره بود.
میانگین زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در شهرستان شاهرود ابتدای سال 93، 82 روز کاری بود و این میزان در پایان همان سال به 62 روز، در پایان سال 94 به 41 روز و در پایان سال 95 به 39 روزکاهش یافت.
شهرستان شاهرود 240هزار نفر جمعیت دارد.
7358/6167 خبرنگار: سروش مولانا ** انتشار دهنده : محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال تلگرامی اخبار ایرنا شاهرود به آدرس @irnashahroud مراجعه فرمایید)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.