دبیر چهارمین جشنواره ملی پسته ایران- دامغان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: نمایشگاه چهارمین جشنواره ملی پسته دامغان با عرضه محصولات، ادوات و تجهیزات بخش کشاورزی با نگاه ویژه به تولید و عرضه محصول پسته و صنایع غذایی و دستی وابسته به این محصول کشاورزی، با 50 غرفه از 15 شرکت داخلی و خارجی در مجموعه سالن ورزشی جمعیت هلال احمر دامغان کار خود را آغاز کرد و تا 24 شهریور برپاست.
زارع زاده یادآور شد: این نمایشگاه صنایع‌دستی و محصولات غذایی مرتبط با پسته در کنار چهارمین جشنواره ملی پسته دامغان دایر شده است که در این نمایشگاه ادوات کشاورزی و آخرین پیشرفت‌ها در زمینه بسته‌بندی و عرضه پسته نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
وی اظهارداشت : غرفه ارائه ادوات کشاورزی، سموم، عرضه مستقیم پسته، مواد غذایی و صنایع دستی از جمله عناوین بخش های مختلف این نمایشگاه است.
وی تصریح کرد: تعدادی از غرفه داران این نمایشگاه از شرکت های آلمان، ژاپن، ایتالیا و کره جنوبی هستند و علاقه‌مندان می توانند هر روزه از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 21 و 30 دقیقه از این نمایشگاه بازدید کنند.
زارع زاده اضافه کرد: این نمایشگاه از جمله برنامه های چهارمین جشنواره ملی پسته دامغان است که از 21 تا 24 شهریور 96 به مدت چهار روز دایر خواهد بود.
دبیر چهارمین جشنواره پسته دامغان گفت: 30 خبرنگار از رسانه های ملی کشور پوشش اخبار جشنواره را انجام می دهند.
جشنواره پسته دامغان از روز 22 شهریور به صورت رسمی آغاز می شود، شهرستان دامغان دارای 15 هزار و 900 هکتار باغ پسته است که 13 هزار هکتار آن را باغ‌های بارده و 2 هزار و 900 هکتار دیگر آن نیز به صورت نهال است.
9856/6103 خبرنگار: میثم اسماعیلی** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.