فرماندار شهرستان آرادان روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح همزمان این تعداد طرح ها در سالن شهید فهمیده کتابخانه این شهرستان در گفت و گو با ایرنا افزود : برای احداث مرغداری مرغ گوشتی 70 هزار قطعه ای این شهرستان 30 میلیارد ریال هزینه شده است.
سعید افشار نادری اظهار داشت : اجرای سامانه نوین آبیاری در سطح 12 هکتار با صرف اعتبار 18 میلیارد 219 میلیون ریال آغاز به کار کرد.
وی بیان داشت : اجرای 81 هکتار سامانه نوین آب قطره ای با صرف 13 میلیارد 849 میلیون ریال اعتبار اجرا و به بهره برداری رسید.
وی به احداث 750 متر شبکه فشار متوسط برق کهن آباد این شهرستان با صرف هزینه 360 میلیون ریال اشاره کرد و گفت : تکمیل طرح پوشش آنتن تلفن همراه روستای رامه این شهرستان با صرف اعتبار هفت میلیارد ریال این روستا را از مشکل آنتن دهی برطرف کرد.
افشار نادری بیان داشت : اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب آشامیدنی و استاندارد سازی انشعابات روستای فراوان با صرف یک میلیارد و 170 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی به احداث خط انتقال مرحله دوم مجتمع آبرسانی رامه و چهار طاق این شهرستان اشاره و اضافه کرد : برای اجرایی شدن 10 کیلومتر از این خط انتقال چهار میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
فرماندار شهرستان آرادان ادامه داد : احداث شبکه روشنایی با 2 هزار و 865 متر در شهرک صنعتی ایوانکی با صرف 438 میلیون ریال اعتبار به بهره بردار ی رسید.
همزمان با سفر یک روزه استاندار سمنان همزمان با ششمین روز از هفته دولت 51 طرح عمرانی با صرف اعتبار 45 میلیارد تومان در شهرستان گرمسار به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، در این آیین محمدرضا خباز استاندار سمنان و جمعی از مسوولان حضور داشتند.
7344/6026
خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.