به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان گرمسار روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح های این شهرستان در بخشداری ایوانکی گفت: 45 طرح عمرانی شهرستان گرمسار با صرف اعتبار 168 میلیارد و 736 میلیون ریال و 6 طرح اقتصادی و تسهیلاتی با صرف اعتبار 284 میلیارد 564 ریال به بهره برداری رسید.
داریوش طاهری با اشاره به اینکه در قالب این طرح ها بهره برداری از 6 طرح تسهیلاتی و اقتصادی منجر به اشتغال 228 نفر مستقیم و غیرمستقیم شد، گفت: کارخانه تولید دام و طیور شهرستان گرمسار با حجم تولید 200 تن در روز و با اعتبار 68 میلیارد ریال و هتل سه ستاره شهر آفتاب گرمسار با اعتبار 60 میلیارد ریال از طرح های افتتاحی گرمسار به مناسبت هفته دولت امسال است.
وی ادامه داد: مجتمع گردشگری، پذیرایی و اقامتی حاجی آباد شهرستان گرمسار با صرف اعتبار سه میلیارد و 560 میلیون ریال، طرح بهسازی و اصلاح معابر روستایی غیاث آباد، ریکان و فند با صرف اعتبار 2 میلیارد و 487 میلیون ریال و طرح بهسازی و اصلاح معابر روستایی محمد آباد و کوشک خالصه با هزار و 357 میلیارد ریال هزینه دیگر طرح های افتتاحی گرمسار است.
فرماندار گرمسار با اشاره به احداث 2 دستگاه پست هوایی به ظرفیت 320 مگاوات با اعتبار 630 میلیون ریال در گرمسار، گفت: طرح احداث شبکه رینگ فید مومنی و شهدا با اجرایی شدن هزار و 600 متر شبکه متوسط هوایی با صرف اعتبار 550 میلیون ریال نیز آغاز به کار کرد.
طاهری، احداث مسکن روستایی خان معصومه میر با 77 متر مربع با اعتبار 539 میلیون ریال ازمحل تسهیلات بانکی و خودیاری، بهسازی و اصلاح معابر روستای قاطول شهرستان گرمسار، و جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای کرک با اعتبار 989 میلیون ریال، احداث یک دستگاه پست هوایی به ظرفیت 125 مگاوات در منطق حسن آباد حاج تقی با اعتبار 380 میلیون ریال و بهسازی معابر روستای ملیجان بالا با اعتبار 368 میلیون ریال را دیگر طرح های افتتاحی گرمسار به مناسبت هفته دولت عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: بهسازی معابر روستای حاجی آباد با اعتبار 296 میلیون ریال، جدول‌گذاری و آسفالت خیابان علامه مجلسی با اعتبار 250 میلیون ریال، استخر ذخیره سازی آب کشاورزی با ظرفیت 2 هزار و 623 متر مکعب با اعتبار247 میلیون ریال و نهالکاری، آبیاری و مراقبت، بیابان‌زدایی، ایجاد پوشش گیاهی، در سطح 150 هکتار با اعتبار 200 میلیون ریال نیز در این هفته بهره برداری شد.
فرماندار گرمسار گفت: آموزشگاه 12 کلاسه اتباع گرمسار با مساحت هزار و 464 متر مربع با اعتبار 16 میلیارد و 770 میلیون ریال، تکمیل روشنایی طولی گردنه های برفگیر محور گرمسار- جنداب، جدول گذاری و آسفال پیاده رو سازی خیابان شهید چمران شهرستان گرمسار با اعتبار 6 میلیارد ریال و اجرای 87 کیلومتر سامانه های نوین آبیاری با 9 میلیارد و 721 میلیون ریال و پیست دوچرخه سواری بلوار آزادگان با اعتبار یک میلیارد ریال در گرمسار به مناسبت هفته دولت افتتاح و بهره برداری می‌شود.
پیش از این آیین، محمدرضا خباز و مسوولان استان سمنان و شهرستان گرمسار با حضور در گلزار شهدای ایوانکی، به مقام والای شهدا ادای احترام و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
به گزارش ایرنا، در هفته دولت 487 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار 310 میلیارد تومان با ایجاد 754 شغل در استان سمنان در حال افتتاح است.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.