حسن ارگی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به آغاز ساخت ایستگاه هواشناسی در این شهر همزمان با هفته دولت افزود: کلنگ زنی ایستگاه خودکار هواشناسی مهدی‌شهر با صرف 100 تومان از محل اعتبارات استانی و ملی از جمله طرح های مهم این شهرستان است.
وی اظهارداشت: ارتقای ایستگاه اقلیم‌شناسی سنتی به خودکار، افزایش زمان‌های داده‌برداری از سه نوبت به 24 نوبت در روز از جمله مزیت های راه اندازی این طرح است.
وی اضافه کرد : همچنین کلنگ زنی طرح گاز رسانی به فولاد محله با بیش هفت میلیارد تومان از دیگر طرح های هفته دولت در این منطقه است.
فرماندار مهدیشهر اضافه کرد : احداث ایستگاه سی جی اس، تقلیل فشار اصلی ورودی روستا به تعداد یک عدد با ظرفیت 30 هزار مترمکعب بر ساعت نخستین بخش طرح در کنار لوله گذاری است که در دستور کار قرار دارد.
فرماندار مهدیشهر تصریح کرد: احداث ایستگاه تقلیل فشار داخل روستایی با ظرفیت 10 هزار مترمکعب بر ساعت، احداث ایستگاه حفاظت، اجرای خط انتقال با فشار یک هزار پی اس آی، به متراژ 150 متر، اجرای خط تغذیه شش کیلومتر و اجرای خط شبکه انتقال به طول 36 کیلومتر ازجمله برنامه‌های شرکت گاز استان در طرح گازرسانی به روستای فولادمحله است.
486 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار 303 میلیارد تومان با ایجاد 754 شغل در هفته دولت 96 در این استان افتتاح می‌شود.
در سال 95 در استان سمنان 432 طرح با هشت هزار 680 میلیارد ریال اعتباربه بهره برداری رسید.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته گرامیداشت دولت نامگذاری شده است.61
6026/7339
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده :جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.