به گزارش ایرنا ، سیدحسن حسینی شاهرودی روزشنبه در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان میامی درسرسرای شهیدسیدکاظم موسوی فرمانداری میامی افزود : وحدت وهمدلی ، داشتن اطلاعات دقیق و ارتباطات موثر مهمترین عوامل پیشرفت شوراها می باشد.
وی گفت: شوراهای اسلامی درعرصه های مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، مبارزه بافساد ، فقرزدائی و تبعیض ، رشد و بالندگی و ارتقاء سطح فرهنگی و علمی هرمنطقه نقش محوری داشته و باید پیام مردم رابه مسئولان برسانند.
حسینی کم آبی راجدی ترین بحران شرق استان سمنان اعلام کرد و تصریح نمود : همه مسئولان و مردم کمک کنند تا روستاهایی که دچار بی آبی هستند از این نعمت برخوردار شوند.
نماینده مردم شاهرود و میامی درمجلس شورای اسلامی بر شیوه های صحیح پیگیری مطالبات وراهکارهای مناسب برای رفع مشکلات روستاها و شهر تاکید کرد و گفت : ایجاد و راه اندازی کارگاه های صنایع کوچک و زودبازده درروستاها نیازاساسی این شهرستان می باشد که باتوجه به تخصیص تسهیلات ارزان قیمت روستایی می توان به این مهم دست یافت.
حسینی گفت: ایجادکارگاه ها و مشاغل خانگی در کنار تولید انواع محصولات کشاورزی و دامی دراین شهرستان گام موثری برای ایجاد شغل و رفع بیکاری می باشد.
نماینده مردم شاهرود و میامی با اشاره به راه اندازی شورای توسعه معادن درسطح کشور تصریح کرد : درسطح استان وشهرستان ها شورای معادن شکل می گیرد و یک درصد فروش معادن سهم شوراها می باشد.
محمدمهدی کریمی فرماندار میامی نیز در این همایش بااشاره به توانمندی های منطقه تصریح کرد: اولویت شوراهای اسلامی رعایت سلسله مراتب اداری ، انتخاب شهردار و دهیار است .
وی تصریح کرد: 44 طرح عمرانی با اعتباربیش از 140میلیاردریال روز یکشنبه با حضور استاندار سمنان در میامی افتتاح می گردد.
شهرستان میامی درشرق استان سمنان واقع می باشد.
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی** انتشار دهنده: محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال اخبار ایرنا شاهرود به آدرس https://telegram.me/irnashahroud مراجعه فرمایید)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.