به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین مهدوی نژاد در آیین نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به این که نزدیک به ۴۰میلیون نفر در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند، افزود : این حضور به معنای مشروعیت نظام از سوی مردم است.
وی اظهارداشت : امروزه داعش و گروه های تکفیری در حال تلاش برای نشان دادن ایران اسلامی به چهره زشت در تمام دنیا هستنند که باید هوشیار بود.
وی خاطرنشان کرد : امروز جمهوری اسلامی برای خنثی سازی توطئه های دشمنان نیاز به وحدت همه جانبه بین مردم و مسوولان دارد.
امام جمعه موقت سمنان در بخش دیگری با اشاره ساخت مسجد در آلمان تصریح کرد : ساخت مسجد در آلمان و ورود افراد مختلط و بدون حجاب در این مکان منجر به مخدوش شدن چهره شیعه در دنیا شده است.
مهدوی نژاد بیان داشت : ورود همجنس بازان در این مسجد در آلمان آزاد شده و این ناشی از نظام سکولار و بی بند و باری و نشان دادن چهره زشتی از اسلام به مردم دنیاست.
وی بیان داشت: بنابراین دشمنان ایران اسلامی همه روزه در حال تلاش برای نشان دادن چهره تمسخر آمیز به مردم دنیا هستند که ملت و مسوولان باید بیش از پیش هوشیار باشند.
وی همچنین به فتنه سال ۸۸ اشاره و اضافه کرد : عده ای از دشمنان ایران در این حادثه خواستند با شعار و توطئه، ایران اسلامی را براندازند اما حضور حماسی مردم توطئه های آنان را خنثی کرده است.
6026/7344
*خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.