به گزارش ایرنا، مسوولان دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود، به مناسبت آغاز هفته دولت، صبح پنجشنبه در گلزار شهدای شهر شاهرود حاضر شده و با خواندن فاتحه و اهدای گل، به مقام والای آنان ادای احترام کردند.
دیدار با امام جمعه شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) بنا به رسم هر سال، برنامه دیگر آنان بود. اعضای جدید شورای شهر شاهرود هم مدیران را در این دیدار همراهی کردند.
امام جمعه شاهرود در جمع مسوولان با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: افراد ضد انقلاب با چهره های منافقانه حتی در درون اتاق کار شهید رجایی هم نفوذ کردند به گونه ای که به تعبیر رهبر انقلاب، شهید رجایی با آن همه زیرکی و هوشیاری نتواند آنان را تشخیص دهد.
حجت الاسلام عباس امینی همچنین مهم ترین وظیفه دولت را برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: در حوزه شهرستان نیز تامین آب باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد و در این میان مردم هم با مصرف صحیح آب باید به یاری مسوولان بشتابند.
وی اضافه کرد: اتمام ساخت مصلی پیامبر اعظم (ص) هم با گذشت چند سال باید در دستور کار قرار گیرد چرا که تکمیل این طرح می تواند بسیاری از نیازهای شهرستان به ویژه در حوزه های فرهنگی و دینی را برطرف کند.
فرماندار شاهرود هم در این دیدار با اشاره به شروع کار دولت دوازدهم و برگزاری آیین تنفیذ حکم ریاست جموری، بیان کرد: امضای حکم ریاست جمهوری توسط ولی فقیه مشروعیت بخشی به رای و انتخاب مردم و نمایش پیوند دین و مردم سالاری است.
سید محمدرضا هاشمی اضافه کرد: حضور پرتعداد سران کشورهای مختلف در آیین تحلیف ریاست جمهوری هم بی سابقه بوده و نشان از افزایش قدرت و اهمیت ایران در دنیا دارد.
وی همچنین به رشد 50 درصدی اعتبار طرح های قابل افتتاح در هفته دولت امسال به نسبت سال گذشته در شهرستان اشاره کرد و گفت: تعداد این طرح ها نیز با 35 درصد رشد رو به رو بوده است.
هاشمی یادآور شد: با گشایش طرح های اقتصادی شهرستان در هفته دولت، برای 238 تن به طور مستقیم شغل ایجاد می شود.
دیدار از خانواده شهدا نیز پایان بخش برنامه های امروز مدیران دستگاه ها به مناسبت آغاز هفته دولت بود.
از مجموع 488 طرح استان در هفته دولت، 141 طرح با اعتبار 107 میلیارد تومان متعلق به شهرستان شاهرود است.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال تلگرامی اخبار ایرنا شاهرود به آدرس
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.