به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه سمنان، مهندس صباغ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان در آئین افتتاح پروژه های صنعت آب و برق گرمسار اظهار کرد: با افتتاح پست۶۳کیلوولت شهرک صنعتی گرمسار زمینه توسعه اقتصادی واشتغال در منطقه گرمسار بیش از پیش فراهم خواهد شد.
وی با اشاره به افتتاح پروژه‌هایپست 63/20 کیلو ولت شهرک صنعتی گرمسار و واحد اول و دوم مولد مقیاس کوچک نیروگاه 25 مگاوات پارسه تصریح کرد:پست 63 کیلو ولت شهرک صنعتی گرمسار با اعتباری معادل 130 میلیارد ریال آماده افتتاح شده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به اهداف این پروژه‌ها افزود: تامین برق مطمئن مشترکین صنعتی شهرک صنعتی گرمسار و شهرک فجر ، ایجاد ظرفیت جدید برق‌رسانی به متقاضیان جدید در شهرک‌های منطقه ، افزایش قابلیت اطمینان شبکه در راستای تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکین صنعتی، ارتقاء و بهبود پارامترهای کیفی برق و بهبود پروفیل ولتاژ شبکه و همچنین کاهش تلفات شبکه و افزایش قابلیت مانور در شبکه از مهمترین اهداف اجرای این پروژه‌ها است.
وی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از واحد اول و دوم مولد مقیاس کوچک نیروگاه 25 مگاوات پارسه بالغ بر 30میلیارد ریال هزینه شده ادامه داد:این نیروگاه با هدف تولید برق با استفاده از مولدهای مقیاس کوچک در محل مصرف می‌شود.
وی با اشاره به مزایای این پروژه گفت: افتتاح این پروژه سبب حذف هزینه‌های هنگفت انتقال انرژی ،کاهش تلفات ناشی از انتقال انرژی ، افزایش قابلیت مانور شبکه و افزایش قابلیت اطمینان شبکه در راستای تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکان صنعتی منطقه می‌شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 714105
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.