مهدی جمال روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نوجوان روشن دل که عضو فراگیر مرکز فرهنگی‌هنری شماره 2 کانون پرورش فکری سمنان است، به مربی‌گری گلنساء شاهی با خلق اثری به‌ خط بریل با عنوان «دعای آسمانی» موفق به کسب رتبه برگزیده شد.
وی بیان داشت: در این بخش، چهار هزار و 805 نفر شرکت کننده از مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور با ارایه سه هزار و 245 اثر شرکت داشتند، در این میان، 228 اثر برتر به عنوان آثار برتر استانی شناخته و به دبیرخانه کشوری جشنواره رضوی ارسال شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان ادامه داد: از سوی داوران این بخش از مسابقه جشنواره، در مجموع 17 اثر برگزیده انتخاب شد که از این آثار سه اثر مربوط به بخش فراگیر و پنج اثر نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد .
آیین پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در روز جمعه 13 مرداد 1396، هم‌زمان با ولادت این امام مهربانی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
37 هزار و 550 نفر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان هستند که 30درصد از جمعیت دانش آموزی استان را شامل می شود، کتابخانه های مراکز کانون در استان سمنان بیش از 270 هزار نسخه کتاب دارد.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.