به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، زهرا افتخاری در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور در شیراز افزود:علاوه بربرگزاری مسابقه نقاشی دیواری با موضوع حضرت شاه چراغ علیه السلام ویژه کودکان که از برنامه های پیشنهادی شورا در ایام دهه کرامت استان فارس است، فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی نیز در مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان فارس اجرا می شود.
وی گفت: امیدواریم با ارائه برنامه های مختلف در مراکز ثابت، سیار و پستی همچون گذشته شاهد خلق آثار متنوع و جذاب برای توسعه و ترویج حس دینی اعضا باشیم.
افتخاری بیان کرد: بر اساس رسالتی که بر دوش داریم تلاش می کنیم در زمینه تربیت دینی کودکان و نوجوانان و شناسایی سیره اهل بیت علیه السلام گام های موثری برداریم.
او اظهارداشت:‌کانون فارس در این راه با اجرای برنامه های مختلفی از قبیل: سرود، قصه گویی، نمایش، برگزاری کارگاه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، برپایی همایش، تقدیر از شرکت کنندگان در بخش های موضوعی جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، پویانمایی، دعوت از فرمانداران، مسئولان، اولیای تربیتی و خانواده ها، اجرای مسابقه، معرفی شخصیت امام رضا(ع)حضرت شاه چراغ و حضرت معصومه (س)، تقدیر از دختران، فضاسازی مناسب دهه کرامت، اطلاع رسانی فعالیت های مختلف مراکز و نمایش فیلم در این دهه فعالیت خواهد کرد.
افتخاری ‌شادی افزایی و معرفت افزایی ازمهم ترین اهداف اداره کل کانون فارس در دهه کرامت برشمرد و گفت: این ایام، روزهای شادی اهل بیت(ع) است.
فاصله بین میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع) که از یکم تا یازدهم ذیقعده است به نام دهه کرامت نامگذاری شده است وششم ذیقعده به بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع)‌ اختصاص دارد.
دریافت خبر:‌ فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده:‌ غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.