سید جواد رضوی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: کمک به رفع دغدغه مسکن محرومان و روستاییان در بخش های خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن از اولویت های کمیته امداد در توانمندسازی این قشر از جامعه است.
وی با بیان اینکه تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد به‌عنوان اصلی‌ترین نیاز جامعه هدف در اولویت نخست برنامه‌های اجرایی این نهاد قرار دارد، گفت: اجرای صحیح ساخت مسکن مددجویی به بازدید مستمر و دقیق ناظران فنی مسکن این نهاد مربوط می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: این نهاد با هدف کمک به تامین مسکن مددجویان تحت حمایت، طرح رضوان را اجرایی کرده است و در سال 95، برای خرید، احداث و واگذاری 200 واحد مسکونی به خانوارهای نیازمند استان 30 میلیارد و 735 میلیون ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه تعمیر، مقاوم سازی و احداث حمام و سرویس بهداشتی از دیگر خدمات این نهاد به خانواده‌های تحت پوشش است، افزود: 635 واحد مسکونی مددجویی درسال گذشته با اعتبار سه میلیارد و 917 میلیون ریال، تعمیر، تکمیل و بازسازی شده است.
رضوی با بیان این که، خیران و نیکوکاران می‌توانند برای تامین سرپناه خانواده‌های نیازمند، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دفاتر کمیته امداد تحویل دهند، خاطرنشان کرد: درسال 94، 614 واحد مسکن مددجویی روستایی به مبلغ 4 میلیارد و 220 میلیون ریال، تعمیر، تکمیل و بازسازی شده است.
تعداد کل مددجویان کمیته امداد استان سمنان 24 هزار نفر است و در سال هشت هزار مددجو به این اداره کل مراجعه حضوری دارند.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.