محمدرضا خباز روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ایران اسلامی با عزت و سربلندی در 38 سال گذشته مسیر رشد و بالندگی را پیموده است وبه حوادث تروریستی اخیر در سالن انتظار مجلس شورای اسلامی و بارگاه امام خمینی(ره) با دلاور مردی‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) پاسخ دندان‌شکن می دهد.
وی اظهارداشت: این حوادث تروریستی ریشه در کینه آمریکای جنایتکار نسبت به انقلاب اسلامی دارد و انجام چنین اقدامات بی شرمانه نشانه خاری و زبونی برخی عوامل کشورهای ملعون در منطقه است.
خباز خاطرنشان کرد: پس از حوادث تروریستی اخیر، وحدت بین جریان های سیاسی کشور به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و باید این اتحاد برای نابودی داعش و تمامی گروهک های تروریستی ادامه یابد.
استاندار سمنان با بیان اینکه شاید نسل های سوم و چهارم انقلاب حملات تروریستی اخیر را نتوانند درک کنند، اما باید فرزندان ایران اسلامی بدانند که دشمنان انقلاب اسلامی با این نظام همواره در جنگ بوده اند.
خباز با اشاره به اینکه آحاد جامعه باید منویات رهبر انقلاب را بدون کم و کاست در بخش های مختلف همانند گذشته اجرا کنند و با این رویکرد وحدت و انسجام ملی برای خنثی سازی توطئه دشمنان افزایش می یابد و با بیان اینکه شهادت مظلومانه چند تن از هموطنانمان در حوادث تروریستی اخیر ایران اسلامی را عزادار کرد، گفت: باید با روحیه انقلابی از رویداد چنین اتفاقات دردناکی در کشور جلوگیری کرد.
استاندار سمنان تصریح کرد: تشییع باشکوه شهدای تروریستی تهران نشان دهنده اعتقاد راسخ آحاد جامعه به ارزش های انقلابی اسلامی است و باید قدردان چنین مردان و زنان پاک و مومن ایران بود.
صبح روز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه 96 در2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و محوطه حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که جمعی شهید و تعدادی از هموطنان مجروح شدند و گروه تکفیری تروریستی داعش مسوولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.