سرهنگ سید مجتبی اشرفی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا در تشریح چگونگی دستگیری این سارق ، گفت: پس از سرقت یک دستگاه خودرو گرانقیمت سواری از میدان آزادی ، این پرونده دردستور رسیدگی قرارگرفت.
وی افزود:هنگامی که راننده خودرو برای لحظاتی خودرو را درکنارخیابان به صورت روشن برای خرید از یک سوپرمارکت رهانموده بود، سارق اقدام به دزدیدن خودرو نموده است.
سرهنگ اشرفی ادامه داد: پس از سرقت ، سارق با استفاده از کارتهای بانکی مالباخته که متاسفانه رمز آن نیز موجود بوده ، اقدام به خرید گوشی تلفن همراه ولوازم دیگر نموده ودر زمان خرید نیز برای مخفی نگهداشتن چهره خود از ماسک استفاده کرده است.
فرمانده انتظامی شاهرود گفت: نخستین خودروی ربوده شده که در یکی ازخیابان های شاهرود رها شده بود، توسط کاراگاهان پلیس آگاهی کشف شد.
وی گفت: روز پس از کشف این سرقت، یک مورد سرقت مشابه خودرو گران قیمت خارجی دیگر به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام شد که باتوجه به نحوه سرقت وسرنخ های بدست آمده مشخص شد سارق هر 2 خودرو یک نفر می باشد.
اشرفی به اقدامات فنی وعلمی پلیس در این رابطه اشاره کرد و افزود: پس از 48 ساعت کار مداوم ومستمر و بکارگیری توان علمی، کاراگاهان پلیس آگاهی مکان احتمالی سارق جوان راشناسایی وضمن اخذ نیابت قضایی به محل عزیمت نموه وسارق را درحالی که خودرو سرقتی را فک پلاک نموده و در پارکینگ مخفی گاه خود نگهداری می نمود دستگیرنمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به بازجویی های انجام شده از سارق25ساله اشاره داشت وگفت: این جوان ازلحاظ وضع مالی دروضعیت بسیارخوبی قرار دارد وانگیزه خود را از این اقدام ، سرگرمی ومصرف قرص های روان گردان اعلام نمود.
سرهنگ اشرفی بی دقتی مالکان وسائط نقلیه سرقتی را یک عامل مهم در انجام این سرقت ها اعلام نمود و از همه شهروندان خواست به هیچ عنوان خودروهای خود را حتی برای یک لحظه روشن و بدون سرنشین ترک نکنند.
شهر شاهرود بیش از 150 هزار نفر جمعیت دارد.
6167 انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.