به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) افزود : مسوولان و مردم باید حضور پررنگی در آیین سالگرد ارتخال امام راحل داشته باشند.
وی با بیان این که حضور مردم در صحنه های مختلف از جمله انتخابات از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و هدیه امام راحل به مردم است ، اظهار کرد: به برکت جمهوری اسلامی برگزاری بیش از 30 دوره انتخابات در کشور به معنی هویت‌دادن و احترام گذاشتن به آرای مردم و اینکه خودشان در تعیین سرنوشتشان نقش داشتن است.
شاهچراغی با اشاره به مشارکت بیش از 70 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت : شورای نگهبان قانون اساسی صحت انتخابات ریاست جمهوری را تایید و برای همه ما فصل الخطاب است.
امام جمعه سمنان با اشاره به تهدیدهای رییس جمهور آمریکا در ریاض مبنی بر منزوی کردن ایران، گفت: ترامپ اعلام کرده باید کشور ایران را منزوی کنیم اما ما به این شخص می گوییم قطار کشورمان با مدیریت و هدایت های رهبری انقلاب به سرعت در حال حرکت و رشد و توسعه هم ادامه دارد.
شاهچراغی اضافه کرد: اسلام، قرآن، خدا و امام زمان (عج) هیچ گاه منزوی نخواهند شد و به کوری چشم دشمنان پرچم جمهوری اسلامی ایران به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) سپرده خواهد شد.
امام جمعه سمنان به توصیه ها و تذکرات رهبر انقلاب به مسوولان نظام در مباحث مختلف اشاره کرد و گفت: یکی از این تذکرات خطاب به مسوولان متوقف کردن سند 2030(یونسکو) بود که باید از سوی مسوولان جدی گرفته شود و بی تفاوت و ساده از کنار آن نگذرند.
وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سراسر کشور به ویژه در استان سمنان، تصریح کرد: مردم و خیرین که دارای تمکن مالی هستند با شرکت در این جشن ها، در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و بازگشت آنان به کانون گرم خانواده تلاش کنند.
7470/6026
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.