سرهنگ پاسدار اسحاق موحدیان روز پنجشنبه در شاهرود درگفت وگو با خبرنگاران با بیان این که استقبال مردم برای مشارکت در این آیین بسیار است، افزود: امیدواریم شرایطی مهیا شود تا سهمیه پیش بینی شده افزایش یافته و مردم بیشتری اعزام شوند.
فرمانده قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان به همزمانی ماه مبارک رمضان و سالگرد ارتحال امام (ره) اشاره کرد و گفت: تلاش خواهد شد با برنامه ریزی بسیار خوب و هدفمند ، روزه داران و زائران امام راحل خدمت رسانی شوند.
موحدیان با بیان این که در ستاد ارتحال امام راحل در استان دو کمیته اسکان و پذیرایی به سپاه واگذار شده ، افزود: دیگر کمیته ها با مسئولیت استانداری پیگیر برنامه ها هستند.
وی تصریح کرد:تلاش می شود تا مردم روزه دار در نهایت کرامت و آرامش به این آیین اعزام شده و مشکلی در خدمت رسانی به زائران وجود نداشته باشد.
فرمانده قرارگاه شهید فهمیده ، پشتیبانی دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان را برای خدمت رسانی بیشتر به زایران مرقد امام (ره) خواستار شد و گفت: زائران بعد از نماز ظهر و عصر روز یکشنبه اعزام می شوند تا ساعت 18 در حرم امام راحل حاضر و از سخنان مقام معظم رهبری استفاده کنند و بعد از اقامه نماز و صرف افطار به استان بازگردند.
موحدیان با بیان اینکه موارد ایمنی و اقدام های تامینی خوب انجام شده، ابراز امیدواری کرد، مشکلات سال های گذشته برطرف شود.
وی عنوان کرد : توقفگاه ضلع غربی حرم امام راحل برای استان سمنان در نظر گرفته شده که زایران با مقداری پیاده روی به حرم می رسند.
موحدیان با بیان این که برنامه ریزی های خوبی برای آیین های 14 و 15 خرداد در استان سمنان انجام شده ، گفت: در سمنان آیین گرامیداشت ارتحال امام در مسجد امام(ره) با سخنرانی حجت الاسلام صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار خواهد شد.
فرمانده قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان گفت: امسال به خاطر ماه مبارک رمضان از علاقمندان شرق استان برای شرکت در این آیین نام نویسی نمی شود ، افزود: مردم به صورت خودجوش می توانند در این آیین شرکت کنند اما به صورت رسمی کاروانی اعزام نمی شود.
وی ادامه داد: برای مردم شرق استان برنامه خوبی تدارک دیده شده تا بتوانند مراسم ارتحال امام را با شور و شعور برگزار نمایند.
استان سمنان 631 هزار نفر جمعیت دارد و فاصله مرکز این استان تا تهران220کیلومتر است.
6167 انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.