به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی با بیان این که تغییر در نظام بانکداری در دستور کار دولت قرار گرفته بود، افزود : بانک ها باید با روش نوین با شرایط موجود وفق داده شوند.
وی اظهارداشت : دولت دوازدهم با ایجاد تغییرات به دنبال خدمت بیشتر به مردم است، تا مردم بدانند که رای آن ها بی تاثیر نبوده است و دولت جواب اعتماد آن ها را با خدمت رسانی خواهد داد.
وی یادآور شد : حضور پرشور مردم در انتخابات زمینه خدمت رسانی دولت را فراهم کرد و دولت نیز تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار می برد.
استاندار سمنان اضافه کرد : ملت غیور ایران در ٢٩ اردیبهشت با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر آفریدند و با وجود برخی بی مهری ها و تهمت ها، هوشمندانه و زیرکانه در انتخابات عمل کردند.
خباز ادامه داد : برخی از افراد در زمان انتخابات به اسم دین، دین را زیر سوال بردند تا شاید به آرایی دست یابند، اما ملت ایران تصمیم خودش را گرفت و با همدلی حماسه بی نظیری را خلق کرد.
این نشست با حضور علی اصغر جمعه ای رییس اتاق بازرگانی استان سمنان، احمدهمتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان استانی برگزار شد.
در کشور 25 بانک دولتی و خصوصی فعالیت دارند.
٧٣٤١/٦٠٢٦
خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.