ابراهیم محمودی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : 16 هزار نفر دوره آن معادل 2 میلیون و 690 هزار نفرساعت از سوی مراکز دولتی و دستکم پنج هزار نفر دوره معادل یک میلیون و 350 هزار نفر ساعت از سوی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: سند برنامه های اجرایی و آموزشی امسال مراکز آموزش فنی و حرفه ای این استان بین مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ها مبادله شده است.
محمودی با بیان این که بر اساس سند آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال جاری ، یک میلیون و 400 هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی در کشور فرا می گیرند، گفت : از این تعداد 700 هزار نفر ساعت در 700 مرکز دولتی و مابقی از سوی بخش خصوصی در هشت هزار آموزشگاه آزاد سطح کشور برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان خاطرنشان کرد : مجموعه آموزش فنی و حرفه ای تلاش می کند تا شرایطی را فراهم آورد که هر کسی تمایل به داشتن شغلی دارد و نیازمند آموزشهای مهارتی باشد ، بتواند نیاز خود را به شکلی مطلوب مرتفع نماید.
اداره کل فنی و حرفه با 11 مرکز آموزش دولتی با زیر مجموعه با 306 کارگاه شامل 102 کارگاه ثابت شهری،44 کارگاه جوار شهری، 62 کارگاه جوار روستایی، 36 کارگاه جوار صنعت و ضمن کار، 15 کارگاه صنایع اصناف، 19 کارگاه جوار دانشگاه، 14 کارگاه جوار پادگان، 14 کارگاه جوار زندان، آموزش های فنی و حرفه ای را در قالب 457 عنوان دوره آموزشی در استان سمنان به صورت رایگان ارائه می کند.
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
7344/6026 خبرنگار: امیر حسین کاشی منش ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.