به گزارش ایرنا، احمد همتی روز یکشنبه در همایش رای اولی های شهرستان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری سمنان افزود: شرکت نکردن در انتخابات باعث می شود افراد دیگر به جای ما تصمیم بگیرند.
همتی با اشاره به جمله «سیاستمداران بد از سوی مردم خوبی که رای نمی‌دهند انتخاب می‌شوند»، بیان داشت: اگر مردم ساکت بنشینند، ممکن است انتخابی غیرقابل قبول برای مردم انجام شود.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور نامزدهایی برای تمام سلایق در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان، تصریح کرد: شرایط حضور نامزدهای متنوع شوراهای اسلامی شهر و روستا از سلایق مختلف فراهم شده و تلاش شده بدون سند و مدرک کسی از میدان رقابت حذف نشود و قانون و عدالت ملاک بوده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این همایش گفت: آگاهی، آزادی در انتخاب نامزد مورد نظر از شرایط انتخابات است.
محمد رضا جهان با اشاره به تنوع نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، یادآور شد: حضور دانش آموزان رای اولی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نشانه تکلیف سیاسی آنان است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به برگزاری جشن تکلیف های سیاسی که از روز دوشنبه 18 اردیبهشت 96 برای دانش آموزان رای اولی در نقاط مختلف استان سمنان‌ برگزار شده است، خاطر نشان کرد: همایش رای اولی ها تا روز چهارشنبه 27 اردیبهشت 96 ادامه دارد.
در این همایش محمد رضا خباز استاندار، سعید متقی دبیر ستاد انتخابات استانداری و جمعی از دانش آموزان رای اولی شهرستان سمنان به همراه مدیران حضور داشتند و دانش آموزان در پایان همایش به تمرین برای اخذ رای با دستگاه الکترونیکی پرداختند.
10 هزار و 188 رای اولی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا سهیم هستند.
11 همایش در قالب جشن تکلیف سیاسی در تمام شهرستان های استان سمنان برای آشنایی دانش آموزان رای اولی با مسایل انتخابات برنامه ریزی شده است.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.