محمد منتظرالحجه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برنامه های سیمای مرکز سمنان از پانزدهم اردیبهشت 96 از ساعت هشت تا 24 پخش می‌شود و از یکم تیر96 پخش برنامه های سیمای مرکز سمنان 24 ساعته خواهد شد.
وی به پخش «تی. اس .تی 3» دیجیتال برنامه های سیمای مرکز سمنان در شهرستان های سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان اشاره کرد و گفت: شهرستان سرخه از طریق سمنان این پوشش را دریافت می کنند‌.
منتظر الحجه با بیان این که خریداری دستگاه و تجیهیزات دریافت دیجیتالی « تی. اس.تی 3» برنامه ها در بقیه شهرستان های نیازمند بودجه استانی است، خاطرنشان کرد: تامین بودجه و خرید این تجهیزات بر عهده فرمانداری ها و مسوولیت و هزینه نصب، راه اندازی و نگه داری آن برعهده صدا و سیمای مرکز سمنان است‌.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: با راه اندازی «تی. اس.تی 3» تمام کانال های رادیو نمای کشور قابل دریافت است و شبکه سه، آی فیلم، ایران کالا با کیفیت اچ. دی دریافت می شود.
بر اساس آخرین نظرسنجی، برنامه‌های سیمای استان سمنان با وجود مخاطبان 68 درصدی 82 درصد رضایت مخاطبان را به همراه داشته است و برنامه های رادیویی مرکز سمنان نیز با 29 درصد مخاطب، رضایتمندی 89 درصد به همراه داشته است.

7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.