به گزارش ایرنا، علی اصغر مجد روز دوشنبه در جمع نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا این شهرستان در فرمانداری افزود : تعداد 65 شعبه روستایی و 63 شعبه اخذ رای شهری آرای مردم سه بخش مرکزی، امیراباد و حوزه اصلی این شهرستان را جمع آوری می کنند.
وی اظهارداشت : در بخش مرکزی این شهرستان 18 شعبه اخذ رای ثابت، 13 شعبه سیار و در بخش امیرآباد 21 شعبه سیار و 13 شعبه بابت فرآیند انتخابات را انجام خواهند داد.
مجد خاطرنشان کرد : در شهر دامغان 54 نفر ، در شهر امیریه 11 نفر و در شهر دیباج 18 نفر داوطلب نمایندگی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان شدند که همه آنها تایید شدند.
فرماندار دامغان اضافه کرد : برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی در چهار شهر و 79 روستای دامغان همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار می شود.
به گفته وی در انتخابات قبلی شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان 578 نفر شرکت کردند که این رقم در انتخابات پیش رو 10 درصد رشد نشان می دهد.
حجت الاسلام حسینیان امام جمعه دامغان در این جلسه رعایت اخلاق را زمینه ساز برگزاری انتخابات سالم و پر شور دانست و گفت : داوطلبان انتخابات شورای اسلامی و شهر و روستا باید در تمام مراحل انتخابات تقوا را سرلوحه کار خود قرار دهند و خداوند را ناظر بر اعمال و رفتار خود ببینند.
وی تصریح کرد : قوانین و مقررات، عوامل اجرایی، داوطلبین و نامزدهای انتخابات و مردم فهیم ایران همه ارکان انتخابات به حساب می آیند که باید همچون دانه تسبیح در کنار یکدیگر انتخابات سالم را به انجام برسانند.
حسینیان ادامه داد : نامزدهای انتخاباتی برنامه های خود را با صداقت مطرح کنند و خدمت و تحقق مطالبات مردم را هدف اصلی برنامه های خود قرار دهند.
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیست و نهم ماه اردی بهشت برگزار می شود.
6026/
خبرنگار: میثم اسماعیلی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.