به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مهندس سیدمحمد موسوی زاده در آیین افتتاح بیست و دومین کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق در دانشگاه سمنان افزود: ارتقای بهره وری و توجه به آینده در صنعت توزیع برق از دیگر محورهای مورد توجه در این کنفرانس بوده است.
وی در سخنانش به بیان ضرورت، اهمیت و حساسیت برق اشاره کرد و گفت: برق امروزه تمام زندگی بشری را احاطه کرده است و زندگی بدون برق غیرممکن است.
مهندس موسوی زاده با اشاره به چشم انداز اقتصاد بین المللی اظهار داشت: اقتصاد بین المللی به سمت اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی است و در این اقتصاد برق یکی از پایه های اساسی و مهم است.
وی ، حساسیت صنعت برق را مورد اشاره قرار داد و گفت: صنعت برق برای حاکمیت نیز از حساسیت بالایی برخوردار است.
مهندس موسوی زاده ابراز امیدواری کرد: این کنفرانس برای شرکت های توزیع برق منجر به ارتقای خدمات شود و برگزاری کنفرانس های شبکه های توزیع نیروی برق تاکنون نیز در این راستا حرکت کرده اند.
رئیس کمیته اجرایی این کنفرانس همچنین با اشاره به ارسال بیش از یک هزار و 200 مقاله گفت: استان های کرمان و تهران به ترتیب با ارسال 156 و 141 مقاله بالاترین میزان ارسال مقاله را به کنفرانس بیست و دوم داشته اند.
مهندس موسوی زاده گفت: استان های چهارمحال و بختیاری و هرمزگان نیز به رغم اینکه استان های محروم هستند بیشترین پذیرش مقاله را در این کنفرانس داشته اند.
وی گفت: تمام استانهای کشور در برگزاری این کنفرانس با ارسال مقاله مشارکت داشته اند و این مقالات از دانشگاهها و صنعت برق استانهای مختلف ارسال شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به مراحل برگزاری و داوری مقالات گفت: بیش از پنج هزار ساعت کار علمی در بررسی مقالات و برنامه های این کنفرانس صورت گرفته که حجم بالایی است.
رئیس کمیته اجرایی بیست ودومین کنفرانس شبکه های توزیع برق از مشارکت شرکت های توریع و برق منطقه ای، دستگاههای اجرایی و فعالان این کنفرانس تشکر کرد و با اشاره به ایجاد سایت کنفرانس به زبان لاتین گفت: این سایت بیش از 56 هزار مراجعه از داخل و بالغ بر 13 هزار مراجعه از خازج کشورو بیشتر از کشورهای توسعه یافته بوده است که به رغم اینکه اولین بار این اتفاق رخ داده از اهمیت خاصی برخوردار است.
این کنفرانس به مدت دو روز در دانشگاه سمنان ادامه دارد.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622561
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.