مهدی علی نژاد روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در یک دهه گذشته سعی شده با برنامه ریزی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف و همچنین انجام کار تیمی به اهداف تعیین شده دست یابیم و کسب افتخارات متعدد و داشتن کرسی های بین المللی گوناگون نشانه این مساله است.
وی با بیان اینکه ووشوی ایران اکنون نایب قهرمان جهان و آسیا در تمامی رده های سنی محسوب می شود و تداوم این افتخارات دشواری های خاصی دارد، بیان داشت: در این سال ها هیچگاه از رده های پایه غافل نشدیم و با تیم های خوبی که در نوجوانان و جوانان وجود دارد مشکلی در تیم ملی بابت کمبود بازیکن نداریم.
نایب رییس فدراسیون آسیایی ووشوی تصریح کرد: بیشتر هیات های استانی ووشو در استان ها دارای آکادمی هستند و بازوی توانمند قهرمان پروری هیات های استانی ووشو محسوب می شوند و اگر در نقطه ای کمبودی احساس شود با برنامه ریزی به دنبال برطرف آن خواهیم بود.
علی نژاد با اشاره به فعالیت جدید استعدادیابی در فدراسیون ووشو ادامه داد: بدون تردید کار مدون در این بخش سبب شد که اکنون بسیاری از جوانان با کسب افتخارات ارزشمند به پشتوانه قدرتمندی برای ووشو کشور تبدیل شوند.
وی با اشاره به اینکه این فدراسیون نگاه ویژه ای به مربیان سازنده دارد٬ گفت: بر همین اساس، مربیان قهرمان پرور در مقاطع مختلف عضو کادر فنی تیم های ملی بوده اند.
رییس فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شرایط بانوان ووشوی ایران عنوان کرد: از ابتدای حضور در فدراسیون، نگاه یکسانی به مردان و زنان داشتیم و بانوان ووشوی ایران همسطح مردان در عرصه های بین المللی مدال آوری دارند.
ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشوی جام پارس با حضور نمایندگان 12 کشور عراق، قزاقستان، بلغارستان، بلاروس، اندونزی، سنگاپور، برونئی، هند، لبنان، ارمنستان، افغانستان، پاکستان و تیم های پارس جنوبی و شهردای دامغان از ایران اسلامی در دو بخش ساندا و تالوی مردان روزهای شنبه و یکشنبه 26 و 27 فروردین 96 در سالن غدیر سمنان در حال برگزاری است.
7344/7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش و محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.