مهدی حافظی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای ورزشکاران تیم های اندونزی، برونئی، عراق، بلاروس، پاکستان و افغانستان از اماکن تاریخی و گردشگری سمنان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 24 و 25 فرودین 96 در 2 نوبت برنامه بازدید اجرا شد.
حافظی با اشاره به اینکه این تورها باهدف ترویج هر چه بیشتر فرهنگ اسلامی و ایرانی و معرفی بیشتر آداب اسلامی، و استفاده از ظرفیت گردشگری برای شناخت سمنان برگزار شد، خاطرنشان کرد: ووشو کاران در این تور گردشگری، از مجموعه بافت تاریخی، بازار، موزه پهنه، مسجد جامع، مسجد امام‌خمینی(ره)، دروازه ارگ و باغ موزه امیر سمنان بازدید کردند.
وی، برگزاری این تورهای گردشگری را با مشارکت شهرداری سمنان، ادارات کل ورزش و جوانان، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و یک شرکت خصوصی سمنان دانست و خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال ووشوکاران و درخواست آنان، این تورها برای آنان امروز و فردا نیز ادامه می یابد.
مسوول برگزاری تورهای مسابقات بین المللی ووشو جام پارس یاد آور شد : تیم های ارمنستان، هند، بلغارستان و قزاقستان طی امروز و فردا 26 و 27 فروردین 96 از این اماکن تاریخی و فرهنگی سمنان بازدید می کنند.
مسابقات بین المللی ووشو جام پارس با حضور 12 کشور خارجی و 2 تیم از ایران، 26 و 27 فروردین 96 برگزار می شود.
استان سمنان 37 هزار و 404 ورزشکار سازمان یافته دارد که بیش از 200 نفر از آن ها در رشته ورزشی ووشو فعالیت می‌کنند.
7339/6103 خبرنگار: امیر حسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.